♥ Chocolate Moist Cake ♥

 

Pertama kali mencuba chocolate moist cake selama nie tengok kat
facebook kalau tekak teringin sangat then aku buy hahahaha
aritu karnival siap beli yang small punya sanggup redah hujan
kerja giler betol then terhasil lah nie

Aku carik resepi kat google saja
tapi tak ingat link dia coz aku pakai ipad huhuhu so tak save :p
yang peliknya why why why kat tengah mendak sob sob sob
sungguh daku kecewa :(

Tabur sprinkle color-color  yeaaayyyyy
kalau rajin boleh buat lagik and nak tahu punca utama kenapa boleh
mendak bukan sepatutnya lawa ker hurmmm
ke pasal aku tak keluarkan daripada loyang terus curah chocolate
tak pe next time boleh buat lagik yeaaayyyy

Kita try and error sampai menjadi ^_^

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!