♥ Hurmmm Eyebrow ♥

 

Sejujurnya aku tak pandai adjust part kening huhuhu
lelagi try and error makeup memang langsung ler part kening tak
usik biarkan jek kazen aku dok hint hint cakap kening aku nak kena
adjust sikit huhuhu memang tak akan bercukur lerrr

Aku asyik tengok makeup tutorial tapi part eyeshadow jek yang
part kening aku akan tukar ke next tutorial sampai lah satu tahap
secara tiba-tiba idea try buat kening *tak cukur yer*

Memula aku try guna black eyeshadow memang sebelom nie aku
tak ada eyebrow pencil, mascara eyebrow or anything berkaitan
eyebrow so just guna black eyeshadow adjust sikit sikit
then jadi tapi aku feel diri aku macam keing shin chan lol
tu kira first time dalam seumur hidup ku hahahha

Kebetulan masa first time pakai tu aku merayap ke karnival
so redha jek lah asalkan tak di pandang pelik
then bila aku buat try and error makeup aku change ke dark brown
so jadi sikit lah lepas tu aku blend dengan light black
untuk elakkan jadi pelik

Nie aku menunggu daddy free on this weekend nak ajak pergi
etude house cari eyebrow tapi aku tak nak beli pencil dengan
mascara eyebrow but aku nak beli yang jenis eyebrow kit
dah survey kebetulan ada promo buy 1 free 1 so better
aku beli dapat lah another exta 1 ketol buat stock :p

Eiii tak sabar nak tunggu this weekend untuk buy
hahahaha harap-harap menjadi ler jangan tak jadi sudah
sejak dah reti sikit pakai tu yang berani beli dulu masa raya
ingat nak beli pencil sekali dah tak ada stock then terus
tak de niat nak beli lagik but now dah reti sikit okey berani beli

Yeaaayyy tak sabar.....!!!!!!!

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!