♥ Stippling Brushes ♥

 

Aku berjaya beli stippling brushes
nie aku gunakan untuk bb cream sama seperti
brushes yang 2 ketol tu ianya sangat lembut
aku suker sangattt

Hasil bacaan katanya stippling brushes nie
bagus kalau pakai dengan bb cream but aku percaya
foundation also boleh pakai betol tak...

Dah banyak kali aku pakai bestttt
tapi aritu sis nak pakai tapi aku tak kasi
bukan kedekut but aku malas nak basuh brushes
kalau pakai kongsi paham jek lah kan

So far ianya sangat puas hati bila di pakai
and yang bestnya ialah color pinkkkkkk
my favorite hahahaha

 

Nie lah seketol brushes yang aku beli
seperti biasa aku beli kat shines jusco
actually online lagik murah but aku tak berapa nak
suker beli online tak tahu kenapa so aku sanggup
keluarkan lebih sikit untuk beli and pegang depan mata

Kalau tengok pada video tutorial can use as blusher
but aku nak buy brushes blusher so ada yang khas punya
untuk yang seketol nie harganya RM78
kalau online lagi murah boleh dapat

Nak kata flawless tu tak pasti pulak tapi aku boleh
accept brushes nie kat muka aku
aku akan buat dot dot bb cream then blend using
stippling brushes then blend secara bulatan
hasil tengok kat youtube lol :p

So another 2 target brushes yang akan aku beli
core collection dengan blusher brushes hope one day
aku dapat buy sekali gus ^_^

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!