♥ Real Tecniques Brushes ♥

 

Syukur Alhamdulilah dapat jugak buy brushes nie
memula jumpa brushes nie kat youtube then tak heran
sampai lah one day aku search pasal makeup brushes
then banyak review keluar pasal brushes real techniques
so terdetik di hati nak mencuba then semua brushes
etude house pon diletakkan dalam bag makeup

Aku taw mesti susah nak jumpa brushes nie
kebetulan masa rounding jusco then ingat nak tengok
harga brushes kat sasa kekonon untuk bag makeup
lalu depan shines teringat kata-kata satu blogger nie
kat shines pon ada jual brushes makeup

Terus masuk sekali nampak "Real Techniques Brushes"
punya lah suker then take note harga segala bagai
then rezeki keesokkan hari aku dapat grab 2 brushes
satu travel brushes dengan eyes brushes yeaayyy

 

Memula ingat nak buy nie kan ada 3 jenis
cukup kot untuk bb cream, eyeshadow and blusher
last-last bukan beli 1 tapi 2 sekali gus hahahha
rasanya nie as basic dah cukup pon coz brushes nie
jenis semua dalam satu so senang tak payah nak bawa
setiap detail makeup brushes

Ianya terlalu lalu cute and ada 3 color so nice
and banyak review cakap brushes nie bagus
lembut sangat sangat best taw kira tak rugi lah aku buy
untuk travel nie harga kat shines ialah RM135
nama set brushes nie ialah travel essential

 

Sejak sejak belajar makeup masa puasa aritu
dah seronok main color untuk eyeshadow
kebetulan aku perlukan brush shading untuk buat
soket loket tak pasti nama sebenarnya

Then aku ada fikir nak cari fluffy blending brushes
ingat nak buy setakat blending brushes jek
sekali jumpa satu set macam ginik baik aku beli
tak de lah asyik ada jek yang tak cukup

Tak rugi beli brushes nie lembut sangat bestttt
bagaikan kulitku seperti di jaga daripada brushes yang
kasar hahahha over but so soft aku suker
untuk brush nie namanya eyes starter set sama seperti
travel essential harganya ialah RM135

Aku nak kumpul duit nak buy stappling brushes, core set
brushes dengan blusher brushes
ada rezeki aku nak buy lagik best lembut sangatt

By the way untuk set include dengan bag
so bag tu can use untuk bawak holiday or
kalau jenis suka put brushes dalam bag
and kat bahagian tepi boleh put extra few brushes
bestt bestt tak sabar nak beli lagik 3 jenis brushes

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!