♥ Pandan Cake ♥

 

Okey yang nie aku lupa nak ceritakan hahahhaa
mencuba buat pandan cake bulan lepas ^_^
saja-saja cuba nak tengok macam mana adakah sama
actually nie shiffon cake ayooo betol ke aku eja nie
ala yang kat giant or tesco selalu ada jual tu

Not bad rasa pon tak manis sangat coz dalam rumah tak semua gemar
manis-manis terlalu kalau just manis buah okey lah
paling favorite aku ialah crunchhh yang ada kat tepi besttt
aku aim tu jek then baru ler makan yang lain

Suka bau pes pandan yang di gunakan sedap sangat
bau seakan akan pandan campur santan tapi sedap hooccay
kalau buat lagik akan use tu saja

Pon sama carik resepi kat google jek
tapi guna tepung naik sendiri lagik senang tak payah nak
carik bahan tepung yang lain-lain ^_^

Kalau ada kesempatan nak buat lagik......
semua geram dengan color pandan cake hahaha
memula ingat birthday mum nak buat sekali tak jadi pulak
so nie buat untuk saja-saja jek lah 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!