♥ Pray For Pantai Timur ♥

 

Tahun nie teruk betol banjir yang melanda lelagi pantai timur
sampai tempat yang tinggi pon air dah mula melimpah
scary seeyyyyy tapi mudah mudahan cepat lah banjir merosot
kesian kat mangsa mangsa yang terlibat

Kekadang aku pelik lah dah kena timpa banjir tapi ada jek
keyboard warrior dok komen macam-macam merepek seyy
and aku paling geram bila ada pihak kata Johor tak kena banjir
bla bla bla 

Tak lama selepas tu keluar berita johor dah mula banjir
dah mula perang keyboard warrior
kekadang rasa macam manusia nie type tak berfikir
haishhh apa pon tak boleh

Sana sini dah mula banjir memula sikit nanti makin teruk
sumber facebook kawan sekolah kata plentong dah banjir
not sure which plentong then aku dok fikir nie hujan lebat
non stop mesti pandan pon banjir

Aku ingat lagik 2007 pandan banjir tapi tak teruk mujur
ada pihak pandai pecahkan batu untuk kasi kereta kecik lalu
masa tu johor teruk kena banjir few tempat tak boleh lalu
polis jaga coz air dah naik

Tak apa mungkin ada hikmah disebalik ujian dan dugaan
hujan lebat...lebat...lebat...
and aku tahu ada nyawa dah terkorban 

Semoga semuanya akan kembali pulih....

P/S: Kawasan tempat aku duduk air di tutup mulai hari nie
sampai hari ahad 9 pagi selama 23 jam
kena catu ler bab pembuangan huhuhuhu 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!