♥ Terkena Pisau Pulak ♥


Haishhhh minggu lepas tercucuk paku minggu nie plak
ibu jari kiri terkena pisau terbelah sakitttt
aku kekonon nak buat DIY eyeshadow palette etude house
so nak potong divider side kat transparent case

Aku pakai pisau besar dapur then memula potong
tak use api ingat nak kikis kikis part yang tak sempurna
use api ehhh smooth jek sekali lagik buat
zassss licin terus terkena jari waaahhhhhh

Darah bukan main banyak keluar
aku basuh dengan air so kat dapur berjejeh jejeh
darah so aku mintak sis letakkan minyak gamat
and pakai kan plaster

Aku dah mabuk kepala dah pusing telinga dah berdesing
nak muntah so aku just tutup mata jek
kalau aku lambat suruh sis buatkan memang dah pengsan
aku mabuk darah tengok jek darah dah mabuk
kepala pusing macam nak pitam

Dulu aku okey jek tapi makin lama makin teruk pulak
asal amek darah jek macam nak pitam coz mabuk
berpeluh-peluh jangan cakap lah
walau pon bukak aircond or kipas tak boleh control
macam apa keluar peluh mabuk :p

Dah tak berdenyut-denyut tapi bila tertekan still rasa sakit
haishhh cepat lah hilang sakit susah nak buat kerja
and paling tak best dah susah nak makeup sob sob sob
lepas tu nak cuci muka pon susah jugak scary sakit

Panjang jugak terbelah tak berani aku nak tengok lebih lebih
kang nanti macam nak pitam pulak huhuhiuhu
haishhhh ada jek lah yang terkena 

Mum cakap buat lah nanti siang tapi aku degil
buat jugak malam so balasan lah coz tak nak dengar cakap mum
disebabkan still sakit progress menjahanamkan divider
tergendala tunggu dah okey then nak buy pisau belit kecik
untuk sambung fuhhhhh kena pakai glove lah jawabnya :p 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!