♥ Follow My Instagram ♥


Tajuk entry macam memaksa orang pulak kan
no lah aku tak de paksa sapa-sapa untuk follow
account instagram aku
kalau nak follow dipersilakan kalau tak nak tak
apa tiada paksaan okey...

Aku create instagram october 2011
then aku decide nak active kan balik
on 27 october 2014 uisshhhh
lama kan account tu di biarkan saja

Create account tu dulu pon sekadar suka suka
tak ada lah terfikir aka active
masa memula dulu terasa euww apesal tak semua
gambar boleh fit mengegadanya
terus sign out and remove hahahha

Buat pon pasal didi yang beriya iya ajak
katanya best now masing-masing account
silih berganti rasa boring jek deleted buat lain
tak pon rasa tak selamat deleted buat lain
sangattt best buat demikian

Yang sedihnya twitter aku tak dapat buat account
amoifarah sekadar dapat sweetheartamoi cuma
instagram saja aku dapat use nama tu coz buat dah lama
maybe sekarang kalau aku tak buat nama tu dah pon
digunakan orang lain sama macam twitter sob sob sob

Tak apa lah semua tu tak penting
yang penting seakan akan bersangkut pauh dengan link
blog sudah cukup baik hehehehehe

Seperti biasa kalau nak follow dipersilakan if tak
nak follow aku tak akan paksa...
instagram aku bernama "Amoifarah"
Insya Allah tak akan private tapi mana taw datang mood
entah haper haper then aku private kan :p

Aku akan put kat side bar sama seperti twitter
so happy now aku ada blog, twitter and instagram
cuma facebook jek aku tak link kan sekali
tak apa lah janji berkaitan dah ada feel happy now

Instagram aku Amoifarah ^_^

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!