♥ Matte Mousse ♥

 

Dulu dulu aku use nie Dream Matte Mousse from Maybelline
pakai untuk raya kalau tak silap
best nya ianya seakan akan macam cheese cake lembut gituk
dulu aku pakai ivory la kalau tak silap macam dah lupa

Before aku kenal foundation MAC :p
yang tak bestnya bila berpeluh luntur habissss
sebelah ada makeup manakala lagik sebelah dah tak ada
duhh frustt habis dah la time tu raya

And aku tak bawa untuk touch up hampeh kan
sejak tu memang sekali 2 jek la aku pakai
and kalau dah terpaksa baru aku pakai
kalau tak jangan harap la nak pakai
ke masa tu aku belom mahir selok belok makeup...??

Tapi sekarang tak sure la sama ada masih ada lagik or not
masa pergi watson tak plak nampak maybe ada kot
aku jek tak perasan coz sibuk dengan mascara rocket volume

Yang bestnya cream tu lembut bangettt
yang tak bestnya cepat luntur
tapi mungkin sekarang nie kalau pakai ikut step tak kot
dulu kan limited sangat barang makeup
tapi aku malas nak try lagik lelagi sekarang nie
malas jek nak tepek foundation berat jek rasa :p

Kisah nie dah berabad punya zaman
kalau tak silap aritu kemas kemas macam ada
tapi aku dah buang kot nak buat apa simpan menyemak jek
and kalau tak silap dah habis pon tinggal sisa sisa kat tepi tepi

Maybe orang lain kulitnya sesuai kot
maybe aku tak sesuai kot entah la lain orang lain caranya
lagi plak 

Aritu masa Fad tunang aku blend kan foundation cantik jek
tapi bukan jenis nie la jenis yang liquid nampak nice
tapi untuk aku start balik foundation tak kot
aritu pon masa test balik makeup foundation aku dah tak tahu
mana aku sumbat sudahnya aku jadi kan bb cream maybelline
sebagai foundation mujur hasilnya okey fuhhhhh

Dalam bebanyak aku love sangat cream tu soft jek
macam cheese cake the best la tang tu coz foundation lain
tak de macam gituk hehehehhe

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!