♥ My Nano ♥


Nak carik benda alah ini la untuk protect my nano cehh tak sodap
langsung panggil my nano habis nak panggil apa ek...???
panggil nano nano ajek la bestt cikit...!!!
nak buat labels pasal nano nano jugak la wekkk :p
aku tengah super duper stress coz red hanya apple store exlusive dah ler
cun then siap boleh buat few ayat kesukaan kita sis geram ajek dia nak beli
aku kata aku nak tunggu mana taw kot-kot kuar 7th generation ke hah
masa tu aku nak beli red :p tapi aku rasa aku tak akan amek red confirm
aku akan amek pink punya cuma yang ini entah kenapa aku tak pilih pink
aku pilih color nie sekarang tetiba rasa macam menyesal plak :p
ehhh jap-jap kalau kat apple store semua ipod boleh create ayat sendiri
nie yang makin stress nie kenapa aku tak tahu...??? kalau tahu confirm
aku beli online punya boleh buat ayat so tak risau kalau tertukar sob :(
lepas nie next generation aku nak beli kat apple store la apa ntah la
nama benda alah tu lupa :)
hah sambung balik membebel mana nak carik ek dia jenis macam kait lah
kalau boleh nak yang boleh sumbat sekali earphone so senang kira macam
satu tu complete dengan nano nano and earphone kalau nak use just
amek tu jek tapi nak kena gak charger untuk pastikan ada battery hehehe
kalau tak bila nak guna sekali ehh alamak tak de battery la plak dulu
aku cukup stress coz nano nano battery cepat habis rupanya ada tektik macam
mana nak tutup rupanya aku yang tak tutup dengan betol padam muka aku
so now dah tahu battery okey la berbulan-bulan kalau tak bukak still ada lagi
and tak risau kalau tertukar ke tergini ke tergituk ke...
nie aku nak carik earphone coz earphone yang aku pakai sekarang nie tak
boleh nak ganas sangat gunakan nanti cepat jahanam tak padan dengan rega
ingatkan boleh tahan lama rupanya tidak hampehhh betol tapi still gunakan
jugak nak carik yang earphone sesuai kat telinga aku tu yang payah
coz sekarang nie berlambak yang aku tak boleh pakai hurmmm mana
nak carik earphone yang sedap n selesa bila di pakai aku suka earphone
yang aku guna sekarang nie kalau tidur pon ianya tak tercabut dari telinga
tapi itu la tak boleh nak ganas sangat dah ler aku nie spesis ganas macam mana
nak buat aritu aku ada email sorang nie dia boleh buat case untuk broadband
so aku tanya la dia boleh ke buat untuk ipod mana tahu kalau dia boleh buat
karang bila ada duit extra boleh jugak aku tempah masalahnya aku lupa jek
nak bukak email untuk tanya nanti la aku try bukak sambil berharap
agar dia boleh buat so walaupon pakai case yang belakang tak de cover
nano nano aku tak de la terguris ke haper ker sebabnya ianya jenis kalau
tergoris memang kesan goris itu akan nampak and mencacatkan ipod
hurmm tapi kat johor tak bawak sangat case untuk ipod nie yang banyak
cuma jenis watch tu aku plak macam kureng cikit takut kena hujan ke kena
air ker tak ke frust tengah bayangkan macam mana yang sekarang nie kalau
pihak apple menambahkan camera....!!! fikir-fikirkan la.....
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!