♥ Bersihkan Apa Yang Patut ♥

 

Pagi tadi ku buat kerja mendadak...
bangun jek terus bersihkan bilik apa lagik cari ler vacuum untuk bersihkan
mana habuk yang kat atas syiling or selit tepi-tepi
clearkan apa yang tak nak fuhhhhh fonatttt

Aku cakap dengan bibik nanti raya aku dah tak payah nak kemas bilik lagi
coz today aku dah settle kan semua sedangkan sebelom nie raya pon
aku tak de kemas macam ginik

Tarik katil vacuum bawah mana habuk stress dengan habuk hidung aku alah
cepat jek kena selsema sebelom makin teruk baik kerjakan
dah lama aku tak vacuum menggiler macam ginik :p

Bila dah bersih clear terasa macam lapang jek bilik before nie rasa aduhhaii
dah kemas pon tetap nampak berselerak dah penat nak susun susun lagik
langsir pon aku bukak cuma pakai yang white nipis jek lega rasanya

Senang lepas nie tak payah dah pening pening nak bersihkan lagik
gunakan masa yang sedia ada nie untuk bersihkan nanti dah puasa memang
tak kan lah buat kerja pembersihan dan pemusnahan kuikuikui

Aku nie datang rajin memang ler mengemas bersihkan vacuum
datang jek rasa malas aku biarkan jek lah tunggu sampai mood rajin datang
tapi kekadang tak jugak datang mood rajin hehehehhe

Raya tahun nie aku boleh rilex coz tak payah nak bersih bersih kan lagik
nanti just susun susun jek mana yang tak teratur weeee
terasa macam bestnya my new room padahal bilik yang sama jek
macam nak buat ayat "Welcome To My Sweet Room"
then gantung kat depan pintu wahhhh hoverrrrr 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!