♥ Hotlink Free Internet ♥

 

Sekarang kat dalam rumah semua dah beralih arah ke hotlink free internet
lelagi boleh wechat...whatsapp... facebook... twitter.. update blog
actually more ke wechat dengan facebook sajerrr

Memula aku yang pakai sebab tertarikkk dengan free internet ingat kan
lepas dah baca banyak tempat aku macam tak percaya lah
kebetulan Fad pon guna so aku siasat betol ke apa yang aku baca
and tanya macam mana dia guna segala bla bla bla akhirnya betolll

Kebetulan tengah mencari no prepaid yang ada internet
ingat nak try celcom 1malaysia yang jual serata instagram
siap ada unlimited lepas bertanya tanya perghhh mahal seyyyy
top up untuk internet boleh jejak dekat RM100 baik aku pakai postpaid

Lepas dengar hotlink free internet satu persatu ahli keluarga try
aku and adik beradik jek lah so kat situ ada 3 ketol
cuma tinggal mum and daddy jek pakai celcom hehehehe

Aku tengok adik beradik aku yang pakai semuanya rilex guna
tak de dengar dorang bebel cakap slow ke hape cuma paham-paham jek la
kalau top up RM5 slow cikit kalau RM10 laju maybe kalau RM30 lagi laju
aku plak jarang top up so tak berapa nak guna sangat free internet
tak pe aku simpan and kumpul cukup-cukup hehehehee

Kira betol lar apa yang aku baca so syokkkk
lepas nie if pergi memana just top up then can use internet tak payah fikir
ala tak bestnya tak boleh nak online :p
pergi memana tempat yang ada 3G dah bolehh tanpa ada masalah

Ketiga-tiga nie 3G bukannya 4G
tak kisah lah soal tu janji boleh online boleh reply wechat...whatsapp
godeh facebook dengan twitter maybe boleh jugak upload gambar kat 
instagram aku tengok Fad rilex jekk upload gambar kat facebook 
use free internet tapi tak taw lar kalau Fad amek yang 1GB punya

Tak menyesal lar pilih yang ini
lelagi aku dapat number birthday so tak akan tukar lagik guna jek lar
sampai bebila hehehehe cakap jek tak tukar tapi nanti tukar
rezeki kot dapat 2 kali number birthday ^_^

Walau pon call and sms ke number lain mahal tapi sebab internet punya pasal
tapi sekarang kan dah ada active10 so happy call murah and sms pun murah
dah lama aku tak kumpul top up kalau dulu boleh jejak RM70
sebab asyik top up RM3 jekk

Sekarang mana ada lagik top up RM3 kalau dulu ada lah
yang lagik besttt masa tahun 2004 ke 2005 boleh top up RM2
just masukkan number masa tu aku baru berjinak-jinak guna hotlink
kekawan semua guna hotlink cuma aku dengan Fad jek guna digi
cuma sekarang jek baru pandai guna prepaid celcom :p

Aku nie jenis susah nak lekat dengan satu number
mesti akan main tukar-tukar lelagi kalau rasa boring laju jek tukar
Insya Allah kali nie tak kot pasal dah dapat apa yang aku idamkan

Tak tahu lah sampai bila promosi hotlink free internet nie
akan berada di pasaran jangan sampai satu tahap dah di stopkan
so no more free basic internet yang ada plan lain
and if keluar plan lain jangan plan free internet nie dimatikan jugak
hah nie boleh mendatangkan kemarahan...

Rasanya susah kot hotlink nak buat plan lain
coz plan free internet nie jek dah tarik berapa ramai orang
lelagi yang jenis kuat online mesti akan cari plan nie

Aritu aku nak try umobile punya plan u28 kalau tak silap
then aku tanya lah someone yang use nak taw jugak kan
katanya better pilih hotlink hurmmm 

Cuma yang tak tahan kalau bukak 3G battery drain laju
dah lah yang update kali nie battery laju jek turun
tak boleh nak bajet charger 2 or 3 hari sekali
kalau dulu kekadang sampai hari ke-3 baru aku charger
ingat lagik dulu charger hari ke 3 or ke 4
but now hari-hari wajib nak kena charger....

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!