♥ Line Camera ♥

 

Abaikan yang aku blur just fokus pada LINE camera sahaja
nak bercerita pasal LINE camera
apps yang the best untuk setakat nie...
dalam erti kata satu apps ada bermacam-macam benda boleh buat

Free apps but few things kena buy ala yang free punya pon best
tak payah beli on tak apa ^_^
yang the best ialah frame ada bermacam-macam jenis sampai pening nak
pilih mana yang paling lawa

Aku suka filter kat dalam LINE camera semuanya favorite ku
buatkan gambar lagi syok ye lar kekadang snap gambar then 
malap so boleh ler terangkan

Dapat taw pasal apps nie pon dari Nana Mahazan
katanya hampir 95% using apps nie sahaja edit gambar 
tu yang aku try download rupanya ehhh bestnya

Before kenal wechat aku suka betol dengan apps LINE
boleh send icon gedik-gedik tapi kazen aku cakap apps nie tak bagus
lah nie lar itu lar haishhh bermacam-macam sedangkan best okey

Tapi aku dah tak guna lagik apps LINE yang aku guna cuma
wechat dengan whatsapp so edit gambar baru guna LINE camera
lepas nie nak try carik font ada bentuk ♥♥♥♥♥♥ lah hope ada lar

Bila dah download mula ler asyik post good morning lar good night lar
tak de keje main edit-edit tapi memang best pon tak menyesal download
kalau ler taw apps nie best dari dulu mesti dah bermacam macam edit

Nak edit for beauty pon boleh jugak but aku love design
dah lama nak cari apps macam ginik tapi kebanyakkannya
tak banyak sticker yang best best pon banyak yang kena beli

Lepas nie boleh main edit-edit yipppyyyyy
dah lama tak main edit-edit gambar lepas tu masuk dalam instagram
yang pastinya kalau gambar gedix simpan sendiri tak payah show off
kang ada yang muntah hijau muahhahahhaha

Setakat nie cuma mampu edit filter plus tampal sticker or frame jek
belom try cut and paste nanti nak kena try gak
kalau ada power pandai edit semuanya menjadi lawa
kena tangan tak ada skill sampai ke sudah tak menjadi lawa

Practise make better....
dah pandai edit cantik-cantik aku try post kat blog
tak pon post kat instagram khas for blog
kalau menjadi aku share id instagram tu....
actually dah lama buat cuma tak de apa yang patut untuk share...

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!