♥ Keep Calm & Happy Birthday Daddy ♥

 

Hari nie adalah special day buat daddy coz today is daddy birthday
Happy Birthday Daddy panjang umur di murahkan rezeki always be
happy with us.. moga apa yang di impikan akan tercapai
and may Allah bless you daddy

Ketahui lah kami semua sayang daddy ketat-ketat sangat-sangat
tanpa daddy and mum tak mungkin aku akan jadi sebegini
sebesar and sedebab seperti ginik hehehehe

We love u so muchhh daddy ♥♥♥

 

So for the special day mum masak nasi ayam weeee
tahun nie celebrate simple jek and no cake lagi plak aku pon tak buat
macam tahun lepas hehehehe tapi tak pe tahun nie kita ada nasi ayam
makan together masa lunch tadi aummmmm

Aku pon tak kasi apa-apa present 
cuma aku hanya mampu berikan doa sahaja 
dari dulu daddy setiap kali birthday tak berapa nak suka sangat kalau
kasi present tapi if dah di belikan daddy akan terima

Dah tak ada idea nak kasi present apa so meh lar kita masak masak
and makan makan jek lah senang and ringkas
kalau oven okey dah boleh buat cake kan tak apa lar next year
Insya Allah ^_^

Again happy birthday daddy we love u so muchhhh
u are the best father in the world....
i'm pround of you daddy...
love u so muchhhhhh

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!