♥ Wedding Boarding Pass ♥

 

Tadaaaaa minggu orang kahwin sebelom bulan ramadhan :p
bekenan plak aku tengok 2 jenis card sempoi hoccay
menggunakan theme boarding pass selama nie tengok kat google jer

Yang atas malaysia airline (MAS) yang seconf nie sis kata air asia
sempoi kan kalau tempat printing baik punya rega boleh buat
macam macam jenis pon boleh buat hehehehe

Aku nak story pasal nie tapi asyik terlupa jek
bila update cerita lain plak so tertangguh then today baru sempat
ingatkan nak update hari rabu sekali aku tak sihat 

Siapa lagik lepas nie nak buat sempoi sempoi macam ginik
aku tukang amek gambar jer then masukkan dalam blog hehehe
tapi kedua-dua wedding nie aku tak pergi yang pergi cuma parent ku saja

Cuma satu wedding tu jek aku pergi pasal sedara lawa pelamin dia
tapi segan plak nak amek gambar :p
aikkk sejak bila plak reti segan ekkk hahahahha wedding card 
sedara aku tak snap gambar cuma dua ketol nie jek aku snap gambar

Nak cepat cepat habis entry nie coz kilat guruh dah mula tunjuk diri
before makin mengganas better selamatkan streamyx aku dulu
so tu jek ari nie punya entry ecehhhh macam lar ada orang baca
dah nama pon blog syok sendiri kan kan kan :p

Kekadang kan bila dapat kad kahwin tertanya tanya siapa plak yang
kahwin nie bila perhatikan ooo rupanya anak kawan daddy hikhikhik
selalunya daddy rajin pergi tapi mum macam aku jugak malas nak pergi
nanti daddy cakap dengan mum if aku or sis kahwin tak de orang datang

Wawawawa aku kalau kahwin if ada rezeki ler kan
tak nak jemput ramai orang just nak jemput yang mana kenal jer coz
aku akan pastikan wedding aku ada ler yang private and exclusive
hanya orang tertentu saja boleh pergi :p

Amboiii demand seyyyy kang kena bising plak
saja jerr nak berangan gituk walhal tak kot buat macam gituk
unless if ada majlis khas untuk jemput yang lelain
haishhh over seyy berangan 

Tapi dalam banyak banyak aku suka yang passport punya
sempoi habisss kalau lar yang aku berangan tu jadi kenyataan
boleh design kad yang power power punya contoh yang passport,
kan ada jenis buat gulung nak baca baru bukak donno apa namanya
tak pon buat macam jenis poster movie hohohoho

Sekarang kalau boleh semua orang nak buat simple saja
kalau boleh depan card pihak pompuan belakang card pihak lelaki
senang tak payah nak buat banyak banyak card semua sekali gus
card color black lawa hoccayyy lepas tu tulisan color gold

Kalau nak use tulisan color gold plss lar tengok color card
jangan amek color yang tak menampakkan tulisan susah orang nak baca
nak kena sengetkan card baru boleh baca susah kan..

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Dahlia Daffodil said...

sy prnah dpt wedding boarding pass ala2 air asia.. lawa gila. mcm nak naik flight betul2. hahaa.. kreatif kn ^^,

Amoi Farah said...

Dahlia Daffondil: Kan lawa sangat

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!