♥ Seram: Black Shadow ♥

 
*Guna gambar nie jek lah tak seram sangat*

Kejadian berlaku pada 17.03.2014
time tu kat rumah abang kedua aku
kebetulan dak Ayyash sibuk nak pergi jumpa kak Rah
nak wish happy birthday la nak potong cake tukar hadiah
padahal birthday kak Rah so Ayyash pon join sekali

Dari aritu kak Rah show aku marker untuk conteng muka
and badan yang boleh hilang just wash dengan soap
tapi kena sental la jugak payah betol nak hilang
dah tak pepasal guna sabun cuci pingan mangkuk habis
kulit ku yang tak berapa nak gebussss :p

Masa tu magrib kalau tak silap aku selepas habis di kerjakan
oleh Ayyash dengan Kak Rah aku pon nak bersihkan la tangan
yang dok berconteng conteng pada mulanya budak berdua ada
dengan aku kat dapur then lepas dah amek coki coki di tinggalkan
aku sorang sorang kat dapur sabo jek la

Tengah bersihkan tangan aku rasa macam ada orang perhatikan
mata nie ternampak nampak bayangan hitam keseluruhannya
aikkk apa benda plak nie bila toleh tak de plak
tapi bila aku sambung bersihkan terasa beb

Terasa diperhatikan benda tu berdiri kat tepi pintu
so kira senang la boleh nampak gituk
ianya seakan akan marah tapi terasa giler giler ahhh
tapi aku buat derk jek sambung balik basuh tangan
hasil contengan budak berdua

Tengah basuh lagik sebelah sudahhh benda tu beraksi lain plak
ternampak seakan akan kelibat keluar dari bilik menuju terus
pap hilang grrrrrr

Bayangan hitam jugak tapi yang tu bukannya bilik tapi dinding
celah mana plak benda alah nie keluar menuju terus ke meja makan
tapi tak sampai kat meja makan pap hilang
kira hilang disebalik lepas pintu

Agaknya boring kot dok kacau aku kat dapur tapi aku tak layan
dibuatnya gituk kekonon nak takutkan aku hampehhhh
aku tak kacau pon benda alah tu selama nie pergi okey tak
pernah plak nampak nampak maybe sebab riuh kot
kebetulan hari tu time magrib ada pergi solat
and penghuni manusia dalam rumah pon tak ramai

Yang bestnya budak berdua pon boleh senyap tak bersuara
nasib baik lepas dah nampak tu rilex jek pergi dapur
tak de plak rasa seram fuhhhhh lagi plak
aku tak amek pusing pon fikir pasal benda bayangan hitam tu
aku ignore kan jek mungkin ianya sekadar bayangan jalan agaknya
kalau betol betol duduk kat dapur mungkin aku akan rasa seram

Aku kalau bayangan hitam dah selalu nampak so jantung aku tak
de la rasa macam berlari berpuluh puluh kilometer
cuma tu jek harap sangat tak nampak yang mengerikan
kalau bayangan bayang or sempurna aku masih mampu bertahan

Lagi satu tengok pada keadaan kalau aku rasa normal
tak de la apa-apa sangat kecuali terasa macam seram semacam
okey aku benci bila rasa macam gituk sebab nanti otak aku
asyik fikir lain and aku tak boleh nak kuatkan diri untuk lawan
kekadang aku terpaksa mengalah

Hope tu hanya pertama dan kali terakhir la nampak
tak sanggup nak nampak berulang ulang kali baik baik aku berani
terus jadi kecut

Tapikan aku terasa macam seakan akan nampak riak wajahnya
macam marah and tak suka la
dulu katanya dah panggil ustaz tapi entah kenapa aku nampak gituk
dah bilang then dia kata nanti nak bagi taw ustaz

Alhamdulilah now rumah dah bebas daripada segala jenis penampakkan
selepas sekali ustaz bersihkan rumah and memalam gi toilet pon
dah berani kalau dulu rasa kecutt semacam

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!