♥ Etude House Cookies Blusher ♥

 

Etude House buat promotion lagik buy 1 free 1 tapi kali nie ada penambahan
beli RM30 ke atas akan dapat Shinee i'm your fan dengan Tissue
yeeeaayyyy walau pon aku bukannya peminat Shinee 
if buy RM50 ke atas dapat recycle bag okey yang tu tak perlu coz
aku dah ada 2 ketol cukup kot...

Tissue tu kali ke-2 lar aku dapat yang first masa beli lip tint
so kali nie dapat lagik yang aritu punya aku tak guna pon just simpan
yang nie pon sama lar simpan jek huhuhu

Shinee i'm your fan nie boleh lipat and put dalam mini bag 
mini bag tu include sekali so nice and cute color pink lagik
yang pastinya aku tak akan bukak coz too cute huhuhu
then simpan jek lar sama-sama dengan tissue weeee
cute sangattt paling penting all item color pink ♥

Kali nie aku dapat beli something yang dulunya aku fikir aku tak akan beli
entah kenapa hati nie tetiba nak beli plak haishhh
maybe dah syok kot using korean cosmetic tu yang benda yang dulu
tak nak but now beli jugak...

 

Nie lar Cookies Blusher yang dulunya aku tak nak beli tapi last-last beli
jugak huhuhuhu nak try blusher from korean cosmetic plak
nak tengok and bandingkan mana lagik besttt weeee

Kiri Grapefruit Jelly #6 manakala kanan plak Rose Sugar Macaron #7
ingat nak amek rasberry tarte tapi stok tak de dah habis kot entah lar
tak pe next time kita try plak rasberry tarte...

Gambar tak berapa nak clear plak kang terbesar sangat
kalau satu-satu maybe nampak kot...
untuk setakat nie aku belom tunjuk lagik gambar bahagian dalam
nanti ler aku buat review sekali tunjuk satu per satu
entah bila lar agaknya review akan dibuat :p

Untuk kali nie aku tak beli brush coz puff tu sangat comel
lagi plak space tak berapa nak cukup plak if beli brush
takut cover tak cukup besar untuk tutup brush from habuk
it's okey next time pon boleh jugak take time...!!!

Tak sabar nak try gunakan
entah bila lar agaknya akan aku gunakan ekkkk
by the way aku borong semalam tapi bila dah balik tak sempat
nak snap gambar and update blog tu yang update today
penghabisan bulan May 2014 

Banyak review grapefruit jelly bermacam-macam versi aku baca
kebanyakkan positif tapi aku risau jek kalau-kalau stock tak de
selalunya benda yang best jarang ada stock 
rezeki semalam agaknya ada jugak stock yipppyyyy

Cuma rasberry tarte jek tak de so second choice aku amek 
rose sugar macaron yang nie syok ada bling bling
kebanyakkan review kata mereka pakai untuk malam coz lawa
nak pakai siang pon boleh but make sure jangan tebal sangat
light jek so nampak natural weeee tak sabar nak test

Mujur aku dah buat list name blusher yang aku kehendaki
so tak de lar terkial-kial cari satu per satu
tak rugi aku take time buat review huhuhuhu
lagi plak masa nak beli semalam adalah kena kejar time
so dah dapat nama capai jek tanpa menoleh or lihat sekeliling

Capai bayar terus jalan balik miahahaha hidup sekarang kena
kejar time bukan time yang kejar kita
time berlari pantas so kita jugak kena turut serta berlari pantasss

Now dah happy apa yang di idam dah tercapai
sebelom nie pon berdolak dalik nak beli or not...
hati nak beli tapi kekadang perasaan menahan daripada beli
so now hati dan perasaan dah bergabung tu yang dapat beli hehehe

Terasa complete plak even tak ada compact powder jek
slow by slow aku akan beli jugak compact powder tengok lar nanti
so baru lar boleh cakap totally complete weeeee
tunggu next rezeki Insya Allah ^_^

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!