♥ Dear Beloved Mum ♥

 

Dear My Beloved Mum, i love you so much ever and forever until i die.
semalam kan mother day macam macam versi boleh baca kat facebook
sorang kata tak boleh sorang kata boleh naik pening kepala
amek langkah ringkas just one day for special day untuk my mum

Tak sempat nak update malas giler nak bukak lappy
and malas giler nak type type nie pon datang rajin tu yang berupdate
kalau tak tunggu jek lar esok :p

Carnation flower yang khas untuk seorang yang bergelar mum
flower nie lebih special daripada rose ^_^
tak salahkan ada flower khas untuk penghargaan betol tak
asalkan kita tak buat yang di larang oleh Allah

Tahun nie just tengah malam wish kat mum
and buy slice cake syokkk kang beli banyak banyak siapa nak makan
nanti terbuang dah membazir 

Happy Mother Day For My Beloved Mum,
susah payah mengandungkan dan membesarkan aku
dah besar aku plak selalu melawan cakap mum sob sob sob :(
tak selalu lar kekadang jer kalau emo sengal aku datang
dah macam taufan sandy plak sob sob sob :(

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!