♥ Eye Primer ♥

 

Semalam aku merayap memula pergi Larkin then City Square lepas tu 
Econsave ingat nak ke Tesco sekali dah kepenatan giler arr dah lama 
tak merayap ginik tup-tup condem plak sahhh lama tak buat kerja giler

Aku dari aritu dok usha eye primer kebanyakkannya guna urban decay
banyak positif review taw bestt jekk tapi kat Johor mana nak carik
terfikir gak bila lar urban decay nak bukak satu stall haishhh
yang ada kat Sephora Bukit Bintang menyesal dulu tak beli :p

Kebetulan promo buy 1 free 1 still ada lagik so apa lagik alang alang dah
ke bandar sekali jalan senang nanti dah balik rumah nak pergi lagik malas
so dapat ler 2 ketol 

Masa aku tanya harganya RM29.90 tapi masa aku pergi semalam RM26.90
cun tapi rasanya lepas nie back to normal kot hehehehe

 

Cinonet ajekk tangai jek tinggi tapi bila letak bersama-sama makeup
lain nampak perfect yang penting tak payah ada masalah and tak pening

Selama nie aku tak heran bab eye primer ingatkan just pakai white eyeshadow
as base cukup sekali bila aku try search lebih mendalam ada banyak bezanya
bila pakai dengan base look nice taw nampak more color eyeshadow naik
tapi bila just pakai eyeshadow without base nampak seakan macam tepek
dengan powder gitukk

Dalam masa yang sama eye primer nie dapat tahan kan eyeshadow dengan
eyeliner tanpa smudge kan best gitukkk tak payah risau jadi comot
ye lah kalau dah panas paham-paham jek lah

Terlebih tengok tutorial makeup macam ginik ler
dulu tak berapa nak kesah maybe sebab tak kenal erti bb cream kot
kan ke malas nak bersihkan foundation ayoo seksa jiwa raga

So nanti aku nak try coz sekarang nie aku belom ada masa nak pakai
eyeshadow kang nanti bila aku pakai aku update review
tunggu ler berabad zaman tak tahu bila akan pakai heheehe

Kalau benda-benda ginik aku suka buy 1 free 1 coz ianya look macam small
then macam rugi plak bila beli 1 jek 
nak ikutkan yang second item 60% lagik untung tapi aku suka buy 1 free 1
kalau boleh semua benda nak buy time promo buy 1 free 1 bestt....
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!