♥ Dah Lama Sampai ♥


Aku teringat sesuatu jeng jeng jeng
bila dah teringat wajib untuk aku lakukan sesuatu jeng jeng jeng
sementara dah teringat baik settle kan cepat-cepat
kang lupa lagik plak 

Ingat tak dulu aku cakap kalau sample dah sampai aku gedik nak post
kat blog aku errr kalau tak ingat tak apa lah biar aku ingat sendiri
kalau tak caya can rujuk kat entry nie----> sini

Alhamdulilah sample dah sampai lama sangatttt
nak taw tak masa sample libresse sampai aku kat hospital
so tak boleh nak snap picture lar dah berapa lama

Kebetulan masa sampai tu Ayyash dah pi bukak
so memang tak dapat lar nak selamatkan untuk amek gambar
tapi tak apa lah janji dah selamat sampai kan

Dalam bebanyak yang di beri sample aku suker pantyliner libresse
besttt sangat so now if habis pon aku akan pilih libresse
pasal ianya terletak and tak de lah huru hara
aku kan ganasss :p

Lebih prefer yang green tea odor control
kalau lah kat dalam tu buat design macam brand kotex kan best
lawa cikit asyik plain jek muak lar plak 

Cisss tak malu cerita pasal pantyliner
ehhh aku kalau pantyliner still boleh cerita daripada pad susah sikit
tapi if bayar walau pon pantyliner aku carik casher pompuan
and beli pon aku tutup tutup sorok disebalik beli barang or kertas
segan over sangatttttt

Nak cari cara susun atur pantyliner lah supaya senang capai
bila solat sangat mudah use pantyliner and lebih mudah daripada
asyik bawak tissue cuma kena standby 2 or 3 ketol lah untuk
tukar-tukar supaya bersihhhhhh

Pompuan nie salah sikit jek mula la kena urine infection
kalau dah terkena bukan main seksaaa rasanya
minum air kurang kena... kotor toilet pon boleh kena

Ada sesetengah kalau public toilet kotor memang tak boleh masuk
nanti mula lar terasa semacam kalau public toilet bersih okey no hal
haishhh nak kena jaga macam nak jaga gold yang berguni guni seyy
silap cikit ada jek tak kena ishhh ishhh ishhhhh

Uiksss pe hal story pasal nie sampai ke ginikkk
so kepada lelaki di luar sana if awek korang nak ke toilet
padahal dah bising tak tahan dah nak terkeluar
bila jumpa toilet katanya kotor jangan nak bebel plak ehhh
carikan or bawak ke public toilet yang bersihhh
sekian............  

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!