♥ Teacher Day ♥

 

Happy Teacher Day ^_^
untuk semua teacher teacher di seluru dunia termasuk ex cikgu-cikgu ku
mesti semua busy dengan concert teacher day kan
ingat lagik dulu selalunya aku memang tak pergi...

Hari nie school Ayyash celebrate pakai baju biasa apa lagik suka lar
Ayyash pakai baju favorite katanya nak jadi boss
ada cita-cita besar nampaknya tak apa lah moga jadi kenyataan Amin

Macam best jek kan zaman sekolah tak payah banyak fikir
yang kepala fikir cuma belajar...exam...berjaya
betol kata cikgu-cikgu ku dulu bila habis sekolah pasti rasa nak sekolah balik

Cuma masa tu masing-masing tak sabar nak habiskan sekolah
boleh enjoy tak payah fikir homework, study, exam
yang fikir cuma boleh bebass

Tapi kebebasan itu ler yang mengikat kepada permulaan kehidupan
fikir duit untuk bayar bill-bill plak
lagi sekarang semua barang dah mahal pening kepala nak fikir
gaji ciput jekkkk

Bila dah ginik baru rasa menyesal kenapa lah dulu tak nak belajar pandai
kalau tak mesti gaji dah okey tak payah pening fikir soal bayaran bill
barang-barang perbelanjaan rumah
betol tak..??

Sejujurnya aku kadang kala rindu juga zaman sekolah
lelagi bila contact balik kawan lama terbayang segala memory
siap flash back bermacam macam haishhh rindu-rindu
kalau lah dapat kembali untuk sekadar 6 month kan best

Hahaha giler tak mungkin akan terjadi lah
coz now masing-masing dah ada life sendiri
mana yang dah ada anak berderet-deret
mana yang happy dengan kerja pilihannya

Tapi ada jugak yang dah tak berada di dunia
kembali kepada penciptaNya
bila di beritahu macam tak percaya plak kebanyakkannya exident
and if ada few pon baru yang sakit

Sekarang usia tak mengenal kematian
kalau dah sampai masanya pasti akan pergi jugak
tak akan ada siapa-siapa pon yang boleh menghalangnya

Aritu bebual dengan kawan lama katanya nak buat reunion
kalau dulu masa habis SPM buat masing-masing masih huha huha
but now ada yang dah jadi isteri orang...ada yang dah jadi suami orang
so nanti akan datang membawa lah anak masing-masing
ada jugak yang dah jadi tunang orang...
yang belom kahwin or ada pasangan tetap maintain

Ehhh friend-friend lama ada instagram daa
malas lar nak add and malas nak use nama sekolah
muahahahha tapi kenal ke mereka-mereka nie
rasanya dah tak kot :p

Tapi ada jugak yang kenal cuma aku jek tak kenal dorang
tengok muka ingat tapi nama dah lupa hehehehe
nanti nanti ler kalau aku rajin aku add lah mereka-mereka nie
cuma now aku malas nak create new instagram tu jek

p/s: Ingat nak try tutorial makeup eye untuk ulzzang tapi macam
malas plak entah bila lah nak datang rajin
bukan apa malas nak bersihkan eyeliner....
bila lah nak pasang floating shelf wall seksanya nak menunggu penantian
pakal jek aku tak reti kalau reti dah lama aku pasang sendiri...!!!

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!