♥ Misi Hampir Berjaya ♥

 

Misi aku hampir nak menuju ke kejayaan
tapi masih belom sempurna lagik huhuhu
Syukur Alhamdulilah impian dan keinginan ku hampir berjaya terlaksana

Aku beli pada saturday lepas tapi until now belom pasang lagik
abang jan janji nak tolong pasangkan tapi dia busy so sangat tak menyempat
nak pasang hope before genap one week dah pasang lar if ada apa-apa hal
masih boleh tukar janji resit ada after one week dah tak boleh

Memula dah survey tengok dah bekenan so fikir lar nak letak mana
ingat nak letak kat tepi tingkap situ ada 2 lampu putih dengan orange
siap amek ukuran takut terbesar coz space untuk letak sangat terhad

First carik kat giant ada jual then tesco tak de jual Mr Diy pon sama
last carik kat aeon big ada tapi mahal daripada giant sabo jek lar
kat jusco tak carik coz tahu mesti tak akan ada menyampahhh nak carik

Saturday pergi lah kejap sesambil carik something untuk mother day
then hasil ukuran sangat frust coz aku perlu beli yang kecik punya 2 ketol
satu dah RM19.90 kalau 2 dah berapa hurmm tak bestttt

Then carik yang medium terkeluar banyak memang tak boleh masuk
tak jadi nak letak kat situ sob sob sob
fikir punya fikir baik amek yang besar cikit nanti ada banyak space
hope muat ler semuanya Amin

Last choice amek yang paling besar tak de lar besar sangat
rega RM30 dah alang alang amek medium baik tambah lagik cikit
so dapat ler besar cikit

Aku amek color black yang ada cuma black dengan color macam kayu
color white ada tapi aku sangatt tak bekenan tak tahu kenapa
sekali pandang ehh black cun lar so aku pilih black hehehe

Beli dah cuma pasang jek belom aduhaiii lama lagik ke kena menunggu
tak sabar rasanya nak jayakan wish aku selama nie
dulu siap ingat nak letak flower lagik ngehh ngehh ngehhh
tak payah ler menyemak and makan space jek baik letak lain

Kalau aku amek white mesti akan nampak berabuk lelagi kalau tak lap
jadi bila amek hitam walau habuk seketol pon tak nampak
aku malas nak lap lap bersihkan huhuhu *aku memang pemalas*

Bila dah beli yang besar terus tak payah beli small kerusi
just pakai apa yang ada kang menyemak lar plak bebanyak
unless kalau aku letak kat tepi tingkap hah yang tu memang nak
kena beli kerusi apa ntah nama sebenarnya lupa daaa

Sekarang nie aku dalam misi nak mencari cotton pad holder
lawa lawa seyy aku tengok kat google tapi mana lar nak carik
ingat nak pergi daiso kan daiso ada banyak jenis aritu pernah
nampak color pink and ianya adalah kaca menyesal aritu tak beli

Tak kan aku nak letak box dah lawa-lawa kang yang part tu jadi tak
lawa plak hurmm aku ingat nak buat ler macam makeup organizer
aritu pernah nampak bahan yang digunakan sekadar cari di daiso
entah siapa lar nak tolong bawakan ke situ kalau ler aku taw drive 
ke situ kan senang uwaaa daiso macam nak request jek suruh
bukak kat jusco tebrau city

Rasanya kat Mr D.I.Y pon boleh dapat ler
tapi nak kena check betol betol mesti akan jumpa punya
janji bentuk 4 segi and ada tutup dah perfectt
tapi kalau tak jumpa tak apa lar aku akan carik sampai jumpa

Macam nak jekkk pergi carik hehehe tapi sabar jek lar dulu
kang kalau cari selagi belom pasang nak letak mana dulu
so kena lar tunggu dah siap pasang baru boleh mencari

Kalau lar hari nie boleh pasang kan besttttt
bila lar ianya nak menjadi dengan sempurna
tak sabar nak menunggu semuanya siap...!!! 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!