♥ Phone Charms ♥


Comel kan kiut kan hikhikhik...!!!
dulu before use iphone 2010 aku suka sangattt letak blink blink kat phone
ala macam gambar tu la rupanya ianya di kenali sebagai phone charms
tapi aku suka panggil blink blink lelagi kalau ada lonceng lagikkk suker
lonceng besar besar tu suka sangat phone memekak bila di ambil hikhikhik
sebab utama letak seperti itu adalah kerana senang tahu mana phone pergi
sebab kadang kala aku nie spesis terlupa letak phone kat mana sebab tu
letak lonceng kasi memekak kaw-kaw punya...
kekadang suka guna charms nie pasal senang nak keluarkan dalam kocek
just tarik jek senang giler aku suka kumpul pantang nampak kalau ada
duit and ada yang lawa-lawa pasti aku akan beli kadang kadang aku suka
letak banyak-banyak tapi agak jarang letak bear besar gedabakkk
heyy aku ada phone tu and same color besttt guna rasa macam kiut jekkk
keluar masa valentine day hikhik sukerr sangatttt....!!!
sambil cari cari kan sekali jumpa girl gila banyakkkk blink blink dia aku pon
sampai arghhhh biar betol tak rimas ker...???
tak rasa macam menyemak and phone tu berat ker???
aku pon gila kan benda alah nie jugak tapi aku tak sanggup buat macam gituk

 
semereng mereng aku suka blink blink nie pon tak terfikir nak buat cam nie
iskkk kalau buat pon sangatt lecehhhhh apatah lagi nak masukkan dalam
pocket or bag uiksss merepekkk betol la....!!!!
tapi sejak dah use iphone dah tak ada pelung nak buat semua seperti ini
coz tak de lobang untuk pasang hikhikhik....

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!