♥ Alhamdulilah BFF ♥


Alhamdulilah di tahun baru BFF aku dah pakai tudung ^_^
so happy untuk pihak dia baru aritu bebual pasal kisah tudung
dah lama katanya kalau nak pakai tudung kena betol-betol
tak nak main-main anymore means kepala pakai tudung
tapi baju lengan pendek gitukkk

So happy untuk dia akhirnya betol-betol dah pakai tudung
then mum cakap entah bila aku nak pakai tudung huhuhu
sabar lah mum sikit jek lagik tunggu bajet cukup untuk
beli contact lens aku tak berapa suka nak pakai tudung 
dengan cermin mata lecehhh

Katanya sejak hari Khamis lepas dia dah start pakai
means start 1 hari bulan lah
tapi ramai taw mula pakai tudung bila birthday katanya
mulakan hijrah dengan hari lahir hurmmm
tapi ada jugak yang bila terasa dah pakai terus pakai

Aku pon kalau boleh tak nak lah on off pakai
kalau boleh nak terus pakai tapi tu lar tak tahu bila
maybe one day aku akan mula pakai tudung hurmmm

Kazen aku kak Geeyah pon dah start pakai tudung
kebanyakkan yang dulu free hair semua dah mula pakai tudung
tinggal beberapa jek lah yang masih belom pakai tudung
kalau boleh biar lah ianya dari dalam hati bukan kerana
paksaan or ikut-ikut orang

Aku kalau main makeup mesti akan amek gambar pakai tudung
setakat lilit-lilit bodoh boleh lah tapi tak tutup dada
aku jadikan as profile picture kat facebook so kureng lah
sikit dosa membuka aurat huhuhuhu

Tak apa Insya Allah satu hari nanti aku pon akan bertudung
cuma aku tak tahu bila aku akan pakai tudung
harap tak lama lagik lah.....

Aritu raya aku nyaris nyaris nak beli tudung taw kekonon nak try
tapi last-last beli benda lain maybe hati aku belom betol-betol
ready untuk start pakai tudung kot

Untuk Fad aku happy sangat tengok kau dah pakai tudung
doakan aku jugak ehh moga cepat pakai tudung dengan ikhlas
dari hati aku sendiri bukan atas sebab lain ^_^  

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!