♥ FlashhhBackk ♥

 

Dulu nie adalah meja computer aku......
dedulu masa adjust bilik tak de fikir pon pasal meja makeup
masa renovate bilik tahun 2009 so 19 tahun then tak fikir pon
yang taw nak meja computer jek untuk put computer huhuhu

Dulu makeup aku semua aku sumbat dalam almari baju
aku tinggalkan satu shelf then put my makeup include skin care
masa tu pakai tak pakai ler ingat pakai tak ingat tak pakai
kekadang beli jek tapi asyik tak pakai huhuhu

Bayangkan masa kena rembat dengan bibik dulu pon boleh tak perasan
padahal hari-hari bukak almari untuk tukar baju heran betol
dah tak pepasal kena beli new punya hampehhhh

Then entah macam mana aku tergerak hati nak buat something
masa tu aku dah mula suker main makeup kalau dulu hanya ada
apa-apa function or majlis jek baru aku pakai makeup
ohhh baru ingat masa tu baru gedik try bb cream maybelline

Kebetulan aku dok carik bb cream brand lain masa tu belom
terjebak dengan etude house lagik nanti ler aku amek gambar then
show first bb cream aku.....

So dah berkira-kira dalam hati masa tu nak dekat raya before
nenek sakit and before nenek meninggal dunia

Aku dah fikir nanti nak masukkan computer dalam box then put dalam
store so nanti meja tu aku akan pakai untuk letak kesemua barang
makeup aku dah fikir cara susun bagai semua

Then suddenly pap nenek meninggal and peristiwa hitam tu terjadi
so aku dah tak jadi untuk buat semua tu and tinggalkan impian aku

Bila back semula masa tu computer dah masuk dalam box
then atas tu kosong seperti gambar di atas
aku tak jadi weyyy letak barang makeup seperti yang aku dok berangan
hahahahha 

Pasal apa tak jadi..??
tu hah pasal plug-plug yang tersusun elok kat dinding
kang na charger kena dok alihkan barang makeup
leceh lah nak alih sana alih sini so nekad tak mahu
plussss kat situ kalau nak makeup gelap lahhhh

Dulu ingat nak put lampu sekali lupa kooo until now
plug untuk lampu ada tapi lampunya tidakkk ada 

So memula dulu letak kat atas macam ada ruang 
dulu aku letak segala fail entah apa-apa jekkk
then bila dah clear put makeup and skin care
lepas tu rasa tinggi sangat nak capai yang dalam malas nak panjat
kerusi so letak kat bahagian ruang printer 

Tapiiii bila di tarik habis semua bersepah jatuh frustttt
itu yang bermacam-macam jenis storage memula box then macam bag
then change macam storage tinggi sampai ler aku tukar
ke wall shelve

Dulu berangan nak jadikan tempat letak kesemua makeup
tapi last-last aku jadikan sebagai meja letak laptop
tissue and handphone......

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!