♥ Croc Pants ♥

 

Akhirnya jumpa seluar crocodile hehehehe
aku dari dulu suker kalau seluar ada corak cartoon animal
or bentuk love love so cuteeee 

Rezeki kot ada size untuk aku biasa lah debab kan
so tanya orang tu kata ada then saja gedik nak tengok sebab aku macam
entah dalam hati kata ntah ntah tak muat sekali ehh besar

Price pon not bad RM10 untuk seluar cotton biasa
okey lah lagi pon untuk pakai tidur pon boleh
pakai siang pon boleh cuma pakai jalan jek tak boleh huhuhu

Kalau color white macam jarang sikit lah
so kalau pakai panties colourfull akan nampak ler huhuhu
nasib baik color nie tak berapa nak nampak sangat

Ingat nak beli lagikkkk
aku beli kat bazar karat bandar yang dekat city square
beli pakai basahan pon boleh jugak tak jadi masalah
selalunya seluar aku part koyak mesti kelengkang tak tahu kenapa
maybe ganas sangat kot

Dari dulu sampai ler sekarang ahahahaha
tapi sekarang dah jarang sangat and rasanya untuk beberapa tahun
nie tak de kes koyak part kelengkang seluar
so Insya Allah lah seluar croc nie pon tak akan jadi benda yang sama
hihihihi..... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!