♥ Gambar Lama ♥

 
Bila kazen whats app gambar dedulu terus semangat nak carik
gambar lama berkobar kobar hohohohoho
disebabkan tak ada scanner aku use jalan paling mudah
amek gambar guna iphone lepas tu put filter sikit
then upload kat instagram

Kekadang best tengok gambar lama ada kenangan
yes kenangan dengan arwah nenek
sekarang nie yang tinggal hanya lah gambar and memory

Tapi sambil buat kerja sambil mencarik
jumpa lah few gambar tapi nie pon masih lagikkk
dok gatai nak carik gambar yang boleh di upload
stress orang yang follow aku kat instagram
banyak gambar yang aku upload hari nie :p

Biar lah aku abadikan gambar kenangan or gambar lama
kat instagram macam ada someone nie kata
instagram dia ibarat diary harian so suka hati lah
nak upload gambar apa...nak upload berapa banyak
huhuhuhu so banyak cakap unfollow sudah lerrrr

Itu pon aku mintak kazen aku send few gambar then
aku nak masukkan dalam instagram
ingat balik kelakar dulu suka buat rambut mushroom
sekarang kalau buat fuhhhh makinnnn debabbbb nampak
walau pon sebenarnya rambut pendek tu lagikkkk senang huhuhu

Kang kalau aku dah pakai tudung baru ler
deleted satu per satu gambar yang tak pakai tudung hikhikhik

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Unknown said...

gambar lama memang sebuah kenangan yg indah hihihi..tpi kadang2 memalukan jg..:)

#jemput singgah blog sya, baca info suplemen utk anda dan seisi keluarga :)

Amoi Farah said...

Stephanie Liew: Yup ada kala agak memalukan hehehe... ^_^

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!