♥ Hidung Keluar Darah Lagik ♥


Masuk jek tahun baru tak lama pon dalam beberapa hari
sekali pap hidung aku keluar darah lagik
tempat yang sama hurmmmmm

Dah agak dah every year hidung yang sama saja
pasti akan keluar darah tanpa bersebab
bermula tahun 2011 sampai ler sekarang 2015

Aku sendiri pon tak tahu mana silapnya
nak kata panas maybe tapi masa tu cuaca hujan jek
so still boleh katakan panas ker...??

Tapi bukannya selalu setahun cuma sekali
kekadang awal tahun kekadang akhir tahun
and kekadang pertengahan tahun ikut suka dia lah
nak keluar bila

Cuma kali nie tak sebanyak macam tahun lepas
fuhhhh tapi walau pon sikit pusing jugak kepala aku
terus tangkap sakit kepala and feel macam mabuk

Dah lah masa tu nak pergi pasar borong tup-tup kena
haishhh nak or tak nak terpaksa aku kuatkan badan
and pergi ke pasar borong tu pon terasa jugak mabuk
tapi aku terpaksa diamkan diri

Kebetulan bawak 2 budak perghhhhh
kekadang gaduh kekadang okey cuma bila gaduh tu jek
naik pusing kepala aku huhuhu pening nak handle wooo

Tapi yang bagusnya lepas tu masing-masing pandai
behave diri mereka fuhhh selamat.... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!