♥ Assalamualaikum 2015 ♥

 

Hari nie kita dah mulakan hari baru di tahun baru 2015
semalam post dah jadi tahun lepas kuikuikui
azam tahun baru nak jayakan azam tahun tahun lepas yang asyik
tak menjadi but tahun nie nekad habisss kena jayakan jugakkkkk

Moga harapan dan impian akan menjadi kenyataan
Johor cuti weeee negeri lain ada yang cuti ker..??
aku always cuti walau pon hari bekerja acaner tu...!!!

Apa-apa pon selamat menempuh dugaan dan cabaran untuk tahun 2015
tapi harapnya tak ada lah dugaan dan cabaran yang teruk 
kalau boleh tak nak langsung niat di hati tahun 2015 nak hadapi
saat kegembiraan kebahagian kesenangan pendek kata semua yang
happy happy saja weeeee

Moga-moga semua impian ku and keluarga aku tercapai Amin

Happy New Year 2015 buat semua yang mengenali aku Amoi Farah
dan yang sudi membaca blog aku yang super merapu :p
moga tahun nie lebihhhhh baik daripada tahun lepas Amin 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!