♥ Hair Dryer ♥

 

Auuuuwwww so cuteeeee mana boleh dapat macam ginik
sejak beberapa minggu lepas try pakai hair dryer 
pasal nak keluar so rimas plak rambut basah then kekonon nak ikat lah
so aku pakai hair dryer mum aku punya tak tahu kat mana 

Bila dah cuba sekali and tengok hasil rambut rasa lembut
and tak curly besar terasa macam auwwww bestnyaaa
terasa macam setiap kali mandi rambut nak use hair dryer
soft jek rambut esoknya pon still soft walau pon tidur lasak

Sangattt besttttt aku sukerr tapi nak lagik best tak payah ikat
rambut just rebangkan jek tapi leceh lah tak ikat rambut
kekadang rasa rimas sekali sekala boleh lah

Lagi pon aku baca penggunaan hair dryer boleh menyebabkan
rambut kering and rosak fuhhh scaryyyyy
if nak jugak guna everyday pastikan amek yang paling tinggi
kalau ada 1, 2 or 3 pilih yang ke - 3 so risiko kerosakkan
tak tinggi fuhhh but hati-hati ler panas sangat tu

Before nak pakai hair dryer make sure pakai something
alamakk lupa lah plak apa nama ntah
tujuannya untuk protect rambut daripada kering and rosak

Hurmmm banyaknya nak kena belanja part rambut
belom lagik muka and badan memang betol lah
perempuan nie sangat sangat high maintanence :p

Ada yang aku baca tak keluarkan hawa panas but sejuk
tapi sangat mahal okey nanti nak carik jenis macam gituk lah
so tak payah natural kering ^_^

Hurmm aku ada niat nak carik hair dryer color pink
then nak beli rebonding hair dengan curly hair
tapi tak sure lah bila nak kena carik space untuk letak
kang kalau sepah sepah tak pepasal kena tendang eiii
jahanam nanti yang menangis aku jugakkkk

Niat dah ada cuma tak tahu jek bila akan beli
tak pe kumpul dulu niat and cuci mata dulu
nanti-nanti baru ler beli one by one or sekali gusss
eiii tak sabarnya..... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!