♥ VS Sephora Haul ♥

 

Baru ada time nak update blog busy sangat sampai tak menyempat
kisah semalam ikutkan nak pergi sunday sekali sunday ada hal
so percepatkan ke hari friday huhuhu

Kan aku cakap etude house ada buy 1 free 1 
every friday, saturday and sunday so ingat nak beli eyeliner favourite la
sekali pergi pap semua eyeliner dah habissssss T.T
yang ada play 101 pon tak ada black frust betol lah

Rasa macam kat etude house city square macam tak banyak barang
then bawa hati yang kecewa ke sephora sob sob sob
niat nak beli nyx lipstick sekali pergi pon habis jugak
clear habis kat bahagian lipstick ehhh sakitnya hati grrrr

 

Last-last capai body mist dengan eyeliner tapi brand lain sob sob sob
tak tahu lah kenapa semua yang aku nak tapi tak ada stock
maybe ada sebab kot huhuhuhu

Dah lama aku impi nak beli body mist daripada victoria's secret
sekali rezeki dapat beli Syukur Alhamdulilah yeaaayyyyy
yang aku beli nie pure seduction umtamed nie katanya
limited edition perghhh kalau habisss mana nak carikkkk T.T

Aku beli 3 RM140 not sure berapa yang sebenar macam lupa plak
then ikutkan aku beli 3 sama bau sekali sis nak mango adeyyyy
hope satu bottle habis lambat ler kang nak kena kumpul lagik duit
untuk beli sob sob sob T.T

Ikutkan nak beli yang teaser punya tapi aku sabarkan dulu diri
teaser ada body mist RM106 tapi seketol grrr
tak pe lah buy nie jek dulu patut ler macam tak nak beli
bila baca review katanya perfume teaser tak berapa lama tahan
derrr harga sikit punya mahal entah betol entah tidak

Aku siap google lagik cara terbaik pakai body mist
sebenarnya nak carik apa beza body mist dengan perfumes
so terjumpa sekali cara pakai lol

Ikutkan pakai lotion then baru spray body mist untuk tahan lama
tapi aku nie kureng sikit bab lotion lah huhuhu
dulu Vaseline punya pon belom habis lagik 
aku tak suka lotion bila pakai baju then baju melekat kat badan
and feel macam melekit euwwwww

Cara yang terbagus pakai bila lepas mandi kononnya pore kat
badan terbukak then bila pakai masuk ke dalam kulit lah
entah betol entah tidak huhuhuhu
aku ikut cara katanya spray kat brush then sikat rambut
nanti rambut bau wangi hehehehe

Then aku beli sekali eyeliner kang dah habis satu hal lagik
sementara dah pergi beli jek lah kang bila nak pergi lagik
masing-masing dah super busy so sangat lecehhhhh
asalkan twist bukannya korek huhuhuhu

Haishhh kalau lah aku taw dari bulan lepas
aku dah standby beli eyeliner etude house cukup cukup
bila no stock merapu jugak nak or tak terpaksa beli lain

So impian nak beli body mist dah tercapai sukernya
cuma impian nak beli perfume teaser from victoria's secret
jek belom tercapai huhuhuhu.....  

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

ieyra h. said...

Saya grabbed 2 etude play 101 masa buy 1 free 1! bukan selalu dieorang buat promotion ni. :) I woudl love to read your review on that NYX eyeliner~ ^__^

ieyra | babysoulz

Amoi Farah said...

ieyra h. : Insya Allah ^_^

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!