♥ Soklan Maut ♥

 

Antara soklan maut bila dah masuk 2015...
fuhhh ingatkan tak kan di persoalkan ternyata aku silap
tup-tup sebeginikkk

Kawan aku sejak darjah 3 yang pertama aku kenal sejak jejak
kaki ke sekolah al maklum darjah 3 aku tukar sekolah permas jaya 2
tak tahu kenapa sedangkan lebih elok aku sekolah johor jaya

Sekejap jek anak dia dah masuk 3 fuhhhh dasyatttt *bagi aku*
last-last dapat soalan bila turn aku hurmmm jawapan paling
giler yang aku dapat beri ialah kalau ada jodoh Insya Allah ada
kalau tak ada jodoh apa boleh buat

Aku sendiri pon belom jumpa jawapan yang sesuai untuk diberi
bila soal jodoh mula di tanya tanya haiisshhhh
ingat kahwin nie senang kerrr

Perkahwinan adalah satu perjudian hidup woooo
kalau nasib baik bahagia selamanya kalau sebaliknya haishhhh
sapa yang nak kalau terjadi sebaliknya semua nak bahagia
entah lah sukar untuk di perkatakan

Sekarang bukan senang nak carik yang boleh memahami diri ku
and paling penting nak carik yang beragama bukannya mudah
yang kenal erti tanggung jawab sangat sangat susah nak jumpa
kalau yang tahu berjimba jimba tu ramai ler grrrr

Tak apa lah selagi mampu menepis akan ku tepis habis habisan
if tak mampu nak menepis akan ku cabutttt larikkk hahaha

Kadang kala ada yang tak faham main cakap atas sebab umur
cuba tanya semua pompuan kat dalam dunia sapa yang tak nak
kahwin pasti semua akan jawab nak kahwin 
so cepat or lambat bukan lah urusan kita 

Cakap senang lah kononnya kena usaha carik
kalau belom takdir untuk berjumpa nak buat macam mana
kang dok mencari-cari katanya terdesak sangat nak berlaki
haishhh macam-macam mulut manusia nie kan

Bagi aku mungkin hati aku belom terbuka luas soal jodoh
aku nak settle kan semua masalah yang sedia ada ketika nie
paling penting aku nak bahagiakan mum dengan daddy
kemudian baru lah aku fikir soal jodoh aku...... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!