♥ Bath & Body Works Johor Bahru ♥

 

Satu lagik kedai bath & body works (BBW) bukak kat komtar JBCC
yang paling best sebelah jek dengan sephora hehehehee
kat situ ada jual candles, body lotion, body scrub, perfumes
and banyak sangat 

Aku tak sempat nak snap snap gambar kat dalam kedai tu
so just mampu snap gambar kat front jek lah
boleh lah ekkk daripada amek gambar google

Candles pon just basic-basic jek
yang aku tengok kat google flavour yang best best belom ada lagik
aku tanya jek lah SA kat kenapa tak ada and bila akan ada
katanya maybe dalam sebulan dua gituk coz baru bukak kan
tak banyak yang di bawak lagik so kita tunggu lah ekkk

Aku suka bau candle warm vanilla sugar besttt wooo
ingat nak beli time raya nanti hahahaha tak beragak agak kan
and ada few candles yang wangi tapi aku tak cium sangat
terlalu banyak and boleh feel mabuk wooooo

Perfume pon not bad tapi tak semua perfume aku try bau
nanti belom apa-apa hal dah mabuk coz terlalu banyak
belom apa-apa hal sis dulu yang dah mabuk hahahaha

Ada few yang aku nak try beli
slow slow lah maybe tunggu sampai flavour yang macam best best
dah ada then aku akan beli kot huhuhuhu

So lepas nie dah boleh beli candles yang wangi-wangi
cuma sediakan duit jek lah coz candle yang ada 3 api tu
tapi satu sahaja dekat RM80 
aku tak reti lah nak explain apa nama candles tu
but as long bau rilex duit terbang banyak pon tak apa

Ohhh candles wait for me...!!!! 

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

ieyra h. said...

RM80 tu candle saiz besar kan? *still, mahalnya...huehue >__<

ieyra | babysoulz

Amoi Farah said...

ieyra: Rasanya lah pasal kat blogger lain cakap harga macam gitu

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!