♥ Vitamin C Ampoule ♥

 

Selama nie tak pedulik pon semua nie but whyyy sekarang baru reti
nak pedulikkan semua nie.... T.T

Semalam malam pergi bazar karat kat bandar kekonon nak tengok
lampu sekali lampu tutup maybe coz hujan kot sebab tu tak bukak
or maybe cuma malam minggu jek bukak

Jalan punya jalan tak banyak pon orang and tak banyak bukak
so senang sikit lah merayap orang tak ramai so tak berlengasss
aku nie kalau orang terlalu ramai mula lah mabukkkk T.T

Vitamin C Ampoule seketol bottle nie RM5 kalau satu box RM40
errr kat mana jek boleh carikk ekk ingat nak bandingkan harga lah
dalam box tu just ada 10 bottle sahaja and satu ampoule nie
cuma boleh bertahan cuma 48 jam saja T.T

Dah try kalau untuk seorang agak banyak sangat untuk habiskan
bayangkan satu bottle nie boleh kongsi 3 orang taw
mum, me and sis so jimat satu bottle boleh pakai lagik weeeee

Paling besttt ianya meresap cepat ke dalam kulit
aku kureng kalau ianya still meleket leket euwwww
sangatt tak selesa lelagi tidur haishhhhh

Akak tu ajar kalau nak tengok keberkesanan
lepas cuci muka terus pakai so semalam aku buat macam tu weee
kebetulan ada seketol jerawat baru nak keluar
stress betol lah jerawat asyik keluar jekkk

Pagi tadi bila belek belek muka ehhh jerawat dah kecuttt
suker giler seyyy kira berhasil lah and kira puas hati ler
nanti nak pakai lagik and nak tengok hasilnya macam mana
muka pon rasa lembuttt jekkk

Mum cakap muka aku nampak perubahan lahhh yeaayyy
selain vitamin C ada bermacam-macam serum
target aku nak beli whitening dengan pore but nanti lah
cuma collagen umur aku belom boleh lagik coz 28 ke atas
lepas tu kulit jenis oily pon tak boleh jugak huhuhuhu

Tak apa slow-slow walau pon sekali pakai
suker nampak lah sikit perubahan nanti nak beli lagik lah
bottle tu jenis kaca wooo so kena berhati-hati
and pati dalam tu pekat and color orange tak ada bau 

Tak rugi laburkan RM5   ^_^ 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!