♥ Lips Organizer ♥

 

Syukur Alhamdulilah tercapai jugak hajat nak beli si cute nie
beli nie pon pasal scary if lip tint tertumpah lelagi yang dear girl
jenis air lagikkk lah risau 

Aku beli nie rega RM5.90 not bad below RM10 dapat 9 slot lipstick
berbentuk square actually ada 2 jenis satu square and another one
bentuk heart and kalau heart tu macam kecik sikit lah
tak pasti berapa slot boleh masuk so aku rasa pilih nie lagik bagus

Untuk yang nie aku beli kat Mr DIY lain so risau jugak kalau kalau
tak ada ker tapi happy bila nampak ada juall weee
bayangkan benda alah nie tempatnya kat bawah sekali and
dalam kuantiti sedikit saja sob sob sob

Aku rasa ramai masih belom sedar kewujudan cosmetic organizer
dah lama aku idam and berharap ianya akan wujud kat johor
walau pon sedikit and tak banyak but atleast ada daripada tak ada

Lagi pon kat online boleh tahan harganya
untuk yang nie jek jejak lah RM40 ke atas
kekadang ada gak dapat RM20 tapi tak termasuk postage huhuhu

 

7 lip tint and 2 lipstick hehehehe
aku tak tahu mana silapnya fresh cherry tint punya tutup retak
pulak tu favourite aku color pink sabo jek lah
maybe terhempap hempap kot semasa duduk dalam drawer
tak pe lah i redha jek lah walau pon hati hancurrrr

Untuk lipstick tu plak ianya tergantung tak muat sob sob sob
pasal riben tu lah besar sangat so ianya sangat tergantung
tapi tak pe aku happy cuma princess etoinette punya lipstick
tak muat coz besar sangat hahahahah tak ku sangkaaa
ingatkan normal size rupanya tidakkk sabo jek lah

Aku happy dapat yang selama nie aku idam idamkan
cuma aku harap satu hari nanti aku dapat buy my makeup cube
yang harganya RM290....

Happy tersangat-sangat so cute..... 

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

ieyra h. said...

Yeayyy! Saya pun ada beli makeup organizer ni bulan lepas dekat MR DIY. Murah kan.. Agree with you, online lagi mahal! >_<

ieyra | babysoulz

Amoi Farah said...

Ieyra h.:Kita tunggu Mr DIY keluarkan yang drawer2 carik masih belom jumpa lagik

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!