♥ Cat Bilik ♥

 

Rasa macam nak cabut jek wallpaper yang ada kat bilik then cat
color pink weeeeee 
wallpaper aku ada part dah selamat koyak habis stress wooo
then ada part tak tahu kenapa macam hitam-hitam
walau pon dah bersihkan pon tak nak hilang hilang sedihhhh

Aku ingat nak cat jek color pink so tak de lah terkoyak ker
kalau kotor pon boleh bersihkan balik kan
lepas tu dalam kepala otak aku nie nak buat kat dinding
meja makeup macam art ker

Kertas art dekat tesco ada jual macam-macam patern ada
tapi aku nak beli yang kecik jek yang cute cute kerr
haishhh sapa nak tolong aku cat bilik....
aku tak reti nak cat bilik T.T

Nak carik cat color baby pink kalau boleh nak sedap mata memandang
cuma tak sure pink mana yang boleh sedap mata memandang huhuhu

Aku baru berura-ura nak cat bilik hajat di hati dah ku luahkan
pada mum cuma belom pada daddy not sure reaksi daddy macam mana
but sapa nak help aku nanti ekkk

Maybe aku kena buat sendiri jek kot
cuma not sure berapa tin cat yang aku perlukan and tool cat
lepas tu nak kena calculate berapa banyak di perlukan
and berapa banyak RM di perlukan huhuhu

Lepas dah calculate semua nya baru ler fikir either nak cat
or biarkan jek wallpaper...... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!