♥ Eyeliner Kontot ♥

 

Nie lah eyeliner yang dah nak kontot 
lagik beberapa kali pakai then habissss tinggal case eyeliner jek
yang bakal di buang ke dalam tong sampah huhuhu
sangat seciput aku siap keluar kan lagik and ukur huhuhu

Tak pe lah macam mana tak habis merayap use eyeliner nie
main makeup pon use jugak nie kira macam favourite lah
bila dah pakai sekali terusss jatuhhh chentaa gitukkkkk
nie pon seakan akan mac punya walau pon mac tentu lah lagik bagus

And eyeliner nie jugakkk dah kena curi then rezeki Allah dapat balik
kena curikkk oleh tetamu yang panjang tangan eiii ingat balik geram pulak
tapi tak pe lagi pon dah dapat balik kan....

Memandangkan etude house ada buy promo buy 1 free 1
and few things yang aku rasa macam besttt jekkk
hahahha ingat sunday nie nak pergi tapi tak sure daddy nak bawa
or tak hope bawak ler ada few things yang aku nak buy :p

Dekat setahun jugak lah pakai then habis kira jimat jugakkk
so kalau buy 1 free 1 then dapat jimat untuk 2 tahun punya eyeliner
hahaha i likeee

Ada few jenis eyeliner kat etude house
terasa macam nak try yang lain tapi takut tak bestttt
terasa jek macam nak try tapi nanti dah sampai sana tetap pilih nie

Kalau boleh nak carik yang simple macam ginik senang pon senang
aku suka yang jenis macam ginik daripada pencil yang kena korek lah
sooo lecehhhh dah terbiasa pakai eyeliner macam ginik
bila habis even brand favorite habis pon tetap carik brand lain
tapi kena macam ginik jugak 

Aku kureng sikit dengan liquid eyeliner tapi kalau liquid yang jenis
macam pencil punya style aku sukerrrr
gel eyeliner pon aku suka tapi aku kena buat garis dulu using pencil
then baru touch up balik dengan gel eyeliner macam tak reti gitukk
kalau terus using gel eyeliner

So apa eyeliner favorite korang pencil or liquid or gel..???  

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!