♥ Salah Satu Dream ♥

 

Sangat-sangat gembira salah satu dream aku dah ada di depan mata
patut ler tergerakkk sangat hati nak menuju ke tempat itu rupanya
ada sesuatu yang aku sangat suka di jual yeaaayyyy

Aku beli kat Mr Diy harga RM12.90
niat di hati nak ajek beli semua benda yang ada tapi bajet tak cukup
so beli jek dulu satu

Not bad boleh tahan besar jugak
so a bit makan space untuk tempat makeup aku but it's okey
janji dream aku dah pon tercapai

Aku put cotton puff dengan kapas q-tip ehhh tak sure nama
sebenarnya then another satu ruang kosong tak pasti nak put apa
tak pe biar jek kosong nanti dah dapat idea taw lah nak put apa

Ada satu put lipstick bentuk love and 2 ada few slot lipstick 
and another can put lain benda selalunya yang tu berserta
dengan drawer tapi nie just seketol tu rega RM20
tunggu bajet lepas then aku boleh beli yeaaayyyy

Just berharap akan ada jual drawer lah tak kisah lah
3 or 2 ker.... kalau ada kan bestttt
kalau ada jual aku angkut few things barang makeup aku
then try tengok fit tak

Kat situ ada 2 small drawer hurmmmm nanti nak beli lah
aku kan tak berapa nak suka beli online
spesis suka beli yang ada depan mata so nanti boleh adjust try
fit or not bukan apa kalau tak fit then sendiri akan frust
so jalan terbaik buat aku ialah try tengok

Tak pasti bila drawer plak akan di keluarkan
but nak kena buy yang atas dulu takut takut kehabisan plak
grrr ikutkan hati nak ajekkk beli sekarang tapi rilex dulu....

Hope dapat lah cukup kan set seperti yang aku idam idamkan

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!