♥ 2 In 1 ♥


Aku mencari bag seperti ini tapi bila dekat nampak besar dan lebar tapi kecik jek la kot
tujuan aku mencari bag seperti ini ye lah kan banyak type bag apa pasal nak mencari
type yang ini jugak nanti orang akan kata bese lah pompuan merepek ajek di carik
padahal bag semuanya sama mana de lain yang lain cuma besar kecik panjang pendek
okey now semua dah ada kamera DSLR (betol ke ejaan nie) mesti korang beli bag khas
untuk letak camera lens flash dan segala-galanya kan kan kan
aritu aku pernah terbaca kat forum mengenai satu bag nie ianya 2 in 1
boleh digunakan untuk letak camera and lens kalau tak bawak camera boleh use as 
normal bag kat Jusco ada jual tapi rega mak aii cekik darah beb rm500 ayooo mahal giler
so dalamannya seperti ini


 see semuanya boleh sumbat so nampak chantek tak terfikir ianya adalah bag camera
just macam bag normal lawo pon lawo rilex jek nak use pap bukak tak sangka
ianya adalah camera mana nak carik bag spesis macam ginik bukan apa senang
nak letak si pinky kat dalam tu tapi tak mo lah rega sampai macam gituk mahal
boleh bocor poket beb tak apa aku yakin pasti satu hari nanti akan jumpa jugak
tak apa sabar ajek lah slow and slow pasti akan jumpa jugak nge ngeh ngeh
carik bag nie untuk raya pon okey jugak kan so boleh bawak si pinky beraya sekali
ohh ya satu hari nanti aku perkenalkan si pinky geeee
and bag macam gini tak boleh bawak pergi berjimbaa tak muat oo barang private
sumbat si pinky jek aku yakin full giler lagik mau sumbat barang private perghhh
raya maybe boleh lah carik tempat selit-selit untuk letak phone settle ehh lupa
eye drop contact lens settle miahahaha fengsan seyyy banyak sangat nak di beli
poket pon dua kali fengsan huhuhu tak aper lah okey pe ohhh pinky tak sabarnya
nak kasi show kat belog mentel ku ini nanti karang kena label berlagak menunjuk
tak apa wait..... nanti ku perkenalkan siapa si pinky :)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!