♥ Tutup Cbox ♥

*Sumber unkel google*

 Aku ingat nak tutup ajek lah kotak menjerit a.k.a. cbox tu sebabnya banyak
iklan yang grr 18sx lah kejam sangat blog gegirl tapi kat cbox ada bab-bab tu
tak mo ahhh kotor sudah cbox aku nie...!!!
lepas tu aku rasa macam nothing lah dalam cbox tu rasa macam menyemak saja
kalau tak ada pon nothing different pon so biaq lah aku buang ajek kotak
menjerit tu buang lor tinggal tunggu saat ajek nie untuk aku buang wawawa
sat gi lepas aku post entry nie aku nak say bye-bye kat cbox aku tu menyemak
ajek dengan iklan yang entah apa-apa geli siolllll....!!!!
so lepas nie no more kotak jerit aku rasa shoutmix more better dari cbox cehh
dah free mau cakap banyak tak suka kasi angkat buang lahhhh
actually aku nie tengah sakit pinggang nie tak taw lah kenapa dari minggu lepas
sampaikan nak solat pon macam nak melalak rasa menahan sakit pinggang lepas
makan ubat tahan sakit hilang but ubat tu dah habis memula ingat nie sakit pinggang
coz nak peyed tapi nie dah peyed pon still sakit dah kenapa plak pinggang...???
bila dah start sakit pinggang semuanya serba tak kena duduk tak kena baring
lagik lah sakit nape entah aku ingat dah peyed nie hilang rupanya tidak datang
balik sakit pinggang nie rasa macam nak patah-patahkan tapi karang kalau
patah mau use pinggang aper takkan pinjam pinggan ochee plak...
tapi seyes bila pinggang aku dah sakit aku cepat rasa tak selesa entah apa kena
pon aku tak tahu still sakit lagik nak kata angkat benda berat tak ada plak
dah lama aku tak mengangkat benda berat nak kata dukung yayaz or shahqir pon
tak dak jugak pelik pelik tak aper lah aku berharap agar esok lusa hilang lah
sakit pinggang nie dah tak larat asyik nak makan ubat tahan sakit jek lepas tu
asyik tampal koyok ajek sampai perit oo bila nak cabut terloncat-loncat
kat dalam toilet terpaksa kasi sedikit air untuk memudahkannya cabut uwaaaa
harus ler aku use balik koyap nie makin menjadi-jadi tak selesa pinggang nie
mencik mencik....!!!!!!! :(

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!