♥ W Series ♥


Aku gelarkan phone nie as phone raya memang aku beli untuk di pakai raya
pose yang ke berapa ntah tahun 2009 sound semua okey camera pon
use pon best ajek lelagi kalau men sms siap boleh lekat kat pipi ye lah
main sms sambil melelapkan mata dari KL ke JB
aku jaga elok-elok sampai sekarang ada dalam box still boleh use tanpa masalah
harap-harap jangan lah bermasalah tetiba rindu zaman pakai phone SE
aku lepas start guna SE memang shuker carik phone SE nokia dah kureng
dulu masa aku baru beli langsung tak de kuar color pink tapi sekarang nie
punya lah stress tengok color pink rasa macam nak nanes jek tapi tak kan nak
beli dah tentu-tentu dah ada model nie takkan nak beli satu lagi semata-mata
nakkan PINK...???? so tutup mata jangan tengok jangan search kalau tidak
mesti hati berkata ohhh kenapa dulu tak de jual pink :(
tak apa lah tak ada rezeki untuk pink tapi rezeki untuk aku tak pasti apa harus
nama dipanggil untuk color tu silver metallic ker..???
so raya 2010 aku pon mengegehkan diri dengan keadaan sakit mencari phone
raya sakit-sakit pon gegeh tu mencarik survey rega okey so dapat color pink
shuker sangat-sangat rasa macam okey complete walaupon w705 tak dapat pink


 sound okey sangat-sangat tapi masa carik tu theme tak de lawo-lawo
gegeh mencari ringtone and msg tone lagu raya ngeh ngeh ngeh
ehh masa pakai w705 tu kan masa tu hari-hari kat astro siarkan cerita
tipu kiri tipu kanan apa daa raya-raya bukak cerita merepek tu
nasib baik raya tahun lepas tak de kalau tak rasa macam nak dimaki kan ajek
aku siap carik kat youtube untuk potong lagu part "bayangkan hati sebuah rumah
hanya kau saja tinggal di sana bla bla bla" siap buat msg tone masa tu tengah
mood raya aku kalau pose ke 15 dah start mencarik lagu raya lepas tu
dah seminggu raya baru tukar ringtone nie raya ke-4 aku terus tukar miahaha
penangan hari-hari mengadap cerita tipu kiri tipu kanan muahahahaha
phone yang second nie pon masih elok masih aku menjaga dengan sempurna
duduk dalam box diam-diam sayang nak guna ganas-ganas dan lama-lama
aku nie jenis kalau phone calar mesti rasa arghh kenapa mesti calar
okey lor aku nak sleep karang bangun lewat kena marah huhuhu

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!