♥ Hye Semua :) ♥

Tadi tengah hari pergi Giant mum ajak saja jalan-jalan mencuci mata :p
sempat jugak aku mengepow mum beli something...
nak taw ni hah binatang bergerak-gerak ehh semua binatang bergerak lah
ada ke binatang yang tak bergerak...??? grrr salah type lor nahhh
perkenalkan ia

 ikan laga nie jek rm10 hampeh cekik darah betol banyak-banyak nie jek ekoq
cun melecun yang lain semua ekoq alahaiii biasa-biasa jek sepatutnya di jual
rm5 jek apa pasal ntah nasib baik nie jek yang cun ekor macam kobis
nie gara-gara dulu aku tengok kat youtube ekor kobis terus niat nak
carik macam gituk tapi rega nya mahal giler tak per lah nie pon macam kobis
aper balik jek aku cuci-cuci tank kecik tu lepas bersih-bersihkan terus letak
lepas tu aku tengok ala macam kosong ajek lah tank kecik air plak putih
macam tak berapa nak cun so aku dah de rancangan nak beli pokok and
anti apa ntah yang boleh nampak color biru tu lepas dah settlekan apa yang
patut aku pon pergi beli sekali tank kecik tu ada tutup pink and murah plak tu
aku beli tank bertutup yellow lepas tu rega kat giant lebih 90 sen plak tu
yang tutup pink kat carrefour boleh dapat rm3 grrr stressnya tapi ikan laga
kat situ tak de yang lawo-lawo lah plak semuanya ekor crown tak shuker...!!!!
so batu kat rumah ada aku bersihkan rendam sekejap lepas aku bersihkan badan
lepas dah habis melantak aku mulakan proses hehehe aku letak batu-batu
kasi dia pokok kelapa and hasil daripada deko menggunakan akal sendiri taraaa



Ikan laga aku nie tak bernama tak taw nak bagi nama apa sapa ada idea mehhh
curah sedikit apa nak bagi nama ia dulu-dulu 2008 aku beli saja-saja masa tu
birthday babam aku bagi nama Ean (semperna cerita sepi)
nie pon tak sabar nak tunggu reaksi yayaz bila tengok kekeke
harap-harap nie dapat bertahan lah jangan lah mati grrr aku nie kan jenis
pemalas so bukan apa takut terlupa nak jeling-jeling kekekeke
dulu cikgu aku pernah berkata diri sendiri pon tidak terjaga lagi mau jaga binatang
kekekeke dulu time busy dengan assaigment now bussy dengan tidur boleh..??
dulu mum beli ikan laga chantek color merah letak kat dalam tempat kaca
bersama pokok so mum pergi umrah tengok-tengok hilang sudah uwaaa
dah ler chantek maybe terjatuh dalam sink or apa-apa ajek tempat boleh
untuk jatuh kot huhuhu tak kesah lah tapi harap ikan laga tak bernama aku nie
sehat dengan sempurna lah lepas nie nak kasi ikan laga tak bernama friend dengan
ochee apa yang akan ochee buat ek...????

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!