♥ Apa Yang Disukai ♥


Alahai comeynya tidur macam gituk cuba bayangkan kalau aku tidur macam gituk
buruk sungguh...!!! hari nie terajin sedikit buat entry bebanyak saja jek tak de keje
okey perasan tak budak-budak nie dari umur 5 tahun ke bawah lah selalunya
akan suka tarik cermin mata percaya kah anda...??
aku ada 5 anak buah aku start use spek sejak anak buah no 2 lahir 2002 tu si didi
berapa banyak kali cermin mata ku hancus dikerjakan si didi masa tu dia baru
pandai mencapai-capai barang dengan spek aku sekali di kerjakan bukan sekali
2 tapi berkali-kali now spek didi plak dikerjakan shahqir aku pelik lah banyak
banyak spek tu jugak suka di tarik lepas tu di campak selepas campak buat muka
tak bersalah nie maksudnya hari-hari mau pakai lens ka...???
yayaz plak suka pegang kat cermin selalu cermin aku ada cop tangan yayaz
nasib baik shahqir tak macam gituk plak pernah sekali yayaz kerjakan spek aku
sampai bengkok muahahha kelam kabut carik spek lain payah seyy pakai spek
bila ada anak-anak kecik yang suka sangat dengan spek entah apa yang menarik
nya spek sampai rasa nak dicampaknya pon aku tak taw lah dulu masa aku kecik-kecik
aku pantang nampak telephone rumah mesti aku akan buat main ada gambar aku
sebuk mengerjakan telephone rumah mama ( makcik aku) sambil tu aku suka
menjahanamkan buku-buku sekolah sis miahahahha mana lagik kejam jahanamkan
buku sekolah sis atau campak cermin mata...???? aku taw jahanamkan buku sis
benda paling-paling budak-budak kenit nie suka buat ialah main handphone
dulu masa yayaz baby nak tidur kena dengar lagu hindustan so habis handphone penuh
air liur sambil dengar lagu sambil masukkan handphone dalam mulut adeyyyy
shahqir plak suka baling handphone kak eta dah banyak kali rosak hasil balingan
tapi setakat nie lah anak sedara aku yang 5 ketul tu belom pernah baling handphone aku
cuba baling nak tengok singa mengamuk hah macam gituk lah aku coz bagi aku
handphone nie seperti nyawa aku jugak lah abis kalau apa-apa emergency tak ke susah
tapi kalau handphone aku jatuh atas kecuaian aku memang salah aku lah coz cuai
pernah kasi yayaz dengan shahqir handphone mainan tahu plak bebudak berdua tu
yang itu adalah handphone mainan bukannya ori aduhaiii cuba kalau di baling
banyak kali tak ke biol lelama handphone tu tapi itu lah harus dikorbankan oleh
seorang pompuan bila sudah mempunyai anak aku belom lagik sebab tu handphone
aku masih kiut miut lagik cuba kalau 5 ketul anak buah aku baling memang jadik
singa lah aku sebab tu kalau aku tidur handphone mesti ada kat sebelah sebab kalau
tak de memang tak boleh tidur tapi peliknya kalau dah bangun handphone memang
duduk dalam bilik tapi aku merayap ke bilik yang lain sebab tu kalau handphone bunyi
pon aku tak perasan sebab handphone dah kena tindih dengan barang
dulu masa umairah kenit baya yayaz dengan shahqir pon sama pantang nampak spek
wahai budak-budak kenit apa yang bestnya dengan spek dengan handphone...???
bila dapat mesti kena baling tak di baling di campaknya selagi tak teruk selagi tu
tak puas hati dikerjakan lagik motipppp...????
paling sedih bila barang yang kita sayang rosak kan menitik-nitik air mata bila tengok
tapikan kesukaan aku ialah suka menghilangkan spek dan jugak menjahanamkan spek
bila dah pakai spek nak melawa pon susah dah ler lens cuma bertahan selama 8 jam
ajek itu pon lepas 6 jam mata ku meronta-ronta suruh aku keluarkan lens fuhhh
sakit hati....!!! okey mau memeluk bantal bucuk syndrome pinggang sakit dah mula
menjelma sungguh stress macam mau melalak seyy bila pinggang dah start sakit :(

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!