♥ High Heels ♥


Aku suka pakai high heels sangat-sangat lagi tinggi inch lagik shuker
oleh itu aku harus mencari pasangan yang tinggi daripada aku supaya
aku boleh meneruskan kegiatan ku memakai high heels hahahaha
selalu terfikir macam mana kaum pompuan nie selumber badak ajek use
high heels bila shopping berjam-jam kalau aku memang aku bukak
tak sanggup shopping use high heels memang tak akan aku buat maybe dulu
aku ada buat kot entah lupasss lepas tu aku de fikir kalau pergi bercuti
macam best jek tengok mereka-mereka memakai high heels macam tak ada
apa-apa effect niat di hati macam nak terai tapi tak berani nak amek risiko
karang kaki sakit mana nak carik sandal payah lah plak kan...
now raya ke ada function ajek aku use high heels sejak-sejak yayaz dengan shahqir
dilahirkan aku dah macam tak berapa nak menggunakan high heels dengan mereka
agak lasak lagik lah macam mana aku nak kejar budak-budak tu
tetiba terbayang tapi mujur time raya tahun lepas aku tak de kejar bebudak kenit
masing-masing mak dorang yang kejar aku duduk sedikit terbungkang sebelah
mum muahaha selagi 2 kenit anak sedare aku tu kecik selagi itu lah aku belom
berani nak use high heels bila jalan dengan mereka cepat-cepat lah kenit
besar boleh lah acu use high heels balik grrr dedulu masa study pernah lah
sekali dress punya lah formal siap berhigh heels kena usik dengan member
konon nya aku nie lecture kebetulan masa tu yayaz dalam perut mak dia
so ikut tengok pergi check up then balik singgah angsana sudahnya aku
surender kaki sakit miahahaha but i love high heels tu sangat-sangat chantek
uwaaa rindunya nak use high heels bila lah nak use high heels lagik
masa kerja opis pon sekejap ajek rajin use high heels lepas tu carik balik
sandal dah ler high heels aku banyak tapi gunanya cuma raya or ada function
grrr stress seyy tapikan aku memang tabik lah kat girl yang drive sambil
use high heels aku nie pon kalau drive mesti tak pakai sandal kalau pakai
terasa seperti tak dapat pijak pedal dengan aman so kalau use high heels
ntah macam mana kan tapi kan satu hari nanti aku nak try lah belajar
mana tahu lelama aku cuma boleh use high heels bila tengah drive mesti
syok kan tapi nanti tak pepasal kena kutuk miahahaha tapikan aku rasa
aku nie poyo lah kalau berjalan-jalan shopping berhigh heels tak taw lah
nape tapi kalau raya or ada function aku tak rasa poyo cuma kalau
berjalan shopping gituk aku rasa aku nie adalah terpoyo sekali...
so memang tak akan melawa la kalau kuar berjalan suker nampak chomot
dengan sandals miahahaha aku lebih suker high heels tak kisah berapa inch
manakala sis tak suker dia just suka yang rendah ajek tapi aku nie jahat suker
suruh dia beli high heels yang tinggi-tinggi nanti mum marah aku miaahahaha
aku suker kata kat sis nanti time wedding tak kan nak pakai plat ajek tak de
high heels rugi beb kahwin tak pakai high heels hohoho sebab tu aku mau
pasangan aku tinggi daripada aku agar aku dapat pakai high heels miahahahha
walau pon dah pakai high heels paling tinggi aku tetap nampak pendek pasangan
aku lagik tinggi wahhh berangan seyyy tak pepasal terselit bab wedding and 
pasangan fuhhh fuhhhh bengang dah nie.....

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!