♥ Sushi ♥

Dulu aku memang bodoh tak reti nak makan sushi selalu tengok pak tam
dengan sis beli aku tak beli coz tak reti makan sampai satu hari tu aku
try beli satu yang top ada isi ketam start tu baru pandai makan
selalunya aku beli yang top ada macam isi ketam lepas tu ada macam
telur dadah tak tahu lah apa nama tak pon aku beli yang ada 3 bulat kecik
now aku tengah mengidam *mengalahkan orang mengandung nie bukan
orang mengandung tapi diri ini orang tengah period punya mengidam*
yang ada tofu rasanya sedikit kemanisan tapi sangat sedappppp nie hah picture

*sumber unkel google*

aku suka bangat yang ini kalau kasi sepuluh pon aku boleh melantak ok buruk
fangsan mak mertua aku kalau dengar :p
tadi pergi carefour carik yang ini tak jumpa semalam masa pergi jusco bukit indah
jumpa cuma tak de time untuk membelinya aduhaiii dah lama aku nak beli
sushi tapi masalahnya bila jumpa jek mesti tak cukup time untuk beli stress seyy
adeyy macam mana nak diet nie kalau asyik makan makan dan makan jek nie
aritu carik takoyaki kat City Square macam macam nak makan
esok lusa entah apa plak tekak nie mau makan yekk cukup-cukup lah tekak
nak kena berdiet nie.....

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!