♥ Mata Mengantuk ♥

*Sumber unkel google*

Ohhh mata kenapa nie mengantuk yang teramat sangat ditambah lagik dengan
cuaca hujan dari pagi lagi bikin mata aku nie berat nak membulatkan mata
nie aku rasa kalau aku peluk bantal buchuk confirm terlena tapi tak elok
tidur petang apatah lagi lepas asar tapi aku nie degil selalu jugak terlelap
lepas asar coz time-time asar nie lah mata nie punya lah berat asyik nak
terlelap pantang letak kepala atas bantal mula lah zzzzZZZZzzzz
sabar lah mata karang sat gi sleep ala lepas magrib bulat balik mata nie
sudah ler mata tahan ajek lah karang kalau terlelap kena marah nanti
okey lor nak baca novel sat sementara ada time nanti karang tak de time
tak sempat nak menghabiskan satu novel nak balas dendam baca novel nie... 

psst baru perasan tadi terlupa letak tajuk hampehh kan now aku dah letak tajuk
11:01 PM ( now ustaz don 9:30 PM )

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!