♥ Beli Top Up & Hilang ♥


Pasal kes budak hilang beli top up tu kan haishhh sabar ajek lah ingat kan
betol-betol lah kena culik cuak jugak aku ye lah tak kira budak kecik sampai
ke dewasa asyik ada jek mau culik best ke weyy main culik-culik nie...???
rupanya dia lari ke rumah teman lelakinya apa ke pandai sangat kau pompuan
yang sebuk gedik-gedik mau lari ke rumah bf kau rumah sendiri lagik best aper
tak fikir ke tak nampak ke muka keluarga sendiri bila bersama dengan BF kau tu..??
takut seyy aku mintak dijauhkan lah aku dan jugak keluarga aku berbuat demikian
banyak sangat kes hilang mesti larik ikut bf syok sangat ke weyy...???
serius lah weyy lelaki sekarang nie tak banyak yang berkualiti contohnya seperti ini
kalau lah dia lelaki yang original mesti dia nasihatkan pompuan tu jangan buat
macam gini nie tidak dia pon sama ajak larik tak guna akal betol lah
kalau lelaki tu dah kerja pergi lah mintak elok-elok dengan family syok sangat
ke ajak pompuan larik entah lah kan makin lama aku yang takut dengan dunia
semalam aku siap kasi tahu mum yang aku takut nak kahwin...!!!
hanya kerana lelaki sanggup membelakangkan keluarga jangan lah aku seperti itu
lepas nie suruh jek budak pompuan tu simpan top up banyak-banyak so tak payah
nak keluar ke kedai beli top up dah ler merisaukan orang ramai ingatkan betol2 lah
kena culik sekali sebaliknya bikin penduduk Malaysia nie gerun dan seram yang dah
mempunyai anak pompuan meningkat *mum pon risau berkali ganda*
nak beli top up kirim ajek lah kat sapa-sapa pergi kedai beli fishhhhh
ehhh nasib baik tak jadik kena tax 6% top up kan mintak-mintak di masa akan
datang pon jangan lah ada tax top up leceh lah nak kena siapkan sen sen lagik
aku dari dulu berangan nak bukak kedai handphone berserta top up actually
more kepada top up lah tapi tak nak amek banyak-banyak just sedikit saja boleh
tak ek...??? nak amek digi dengan celcom jek mana lagik untung beli top up rm10
banyak-banyak or rm30 banyak-banyak...???
macam mana dulu aku boleh jimatkan credit just top up rm30 sebulan tahan
ehh masa time sekolah dulu lupa lah sebab kekadang kalau aku tak habiskan ada
yang lain sudi tolong habiskan dulu lah sekarang nie dah tak kalau tak habis
kena tunggu top up lagik sekali untuk elakkan daripada number hilangggg
tak de ke ekk yang setahun ke 4 tahun baru tamat tempohh lecehhh lah bulan2
kena top up nak senang top up sekali untuk 4 bulan ayakkkkk
aku nie sebenarnya kegantukkan rasa macam nak ajek tidur terbongkang tapi
tak boleh tetap gagahkan diri untuk bulatkan mata sebab tu aku membebel
kat blog aku sebabnya ialah untuk menahan mata dari tidur arghhh gantuk seyy..
so moral of the story jangan hanya kerana lelaki sanggup nak mengadaikan maruah
apa-apa hal pompuan jugak yang kena lelaki lepas tangan orang tak akan
mengata lelaki tapi mengata pompuan ingat keluarga sebelom membuat kerja
bodoh actually kata-kata ini ditujukan buat aku supaya aku tidak berbuat
demikian apa-apa pon utamakan keluarga selepas itu baru pertimbangkan
yang lain-lain...tanpa keluarga siapa lah yang akan menyokong kita dari belakang
tanpa keluarga siapa lah kita.....

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!