♥ Telatah Si Kenit ♥


Dari saturday sampai ke Tuesday aku and family berada di KL
tuesday malam aku dah sampai JB penat travel perjalanan dari KL ke JB
coz orang yang drive teksi tu bawak slow sangat-sangat stress aku
sampai dah tak rasa vontot aku seyy sabo ajek lah :p
and aku berjaya jugak use pink lens aku so aku rasa freshkon lebih better
dari freshlook coz freshlook cepat sangat mata kering and tak selesa alamak
stok freshlook banyak giler macam mana nie....????
and paling-paling hampeh ialah diet aku larikkkk amek padan muka aku
nak kena turunkan balik punya lah susah nak naik senang giler babessss
yang bestnya tempat yang kami menginap ada wifi tapi aku memang tak
bawak lappy and aku malas mau update blog jugak malas giler
yang aku update cuma fesbok ajek asyik main check-in amek gambar makan
tu jek mana tak embam asyik makan ajek makan dan makan
now misi kena diet balik uwaa seksa sungguh....!!!!
aku tak dapat pergi carik cupcake kat KLCC Bisou tu sebab tak pergi pon
aku just dapat beli cupcake kat pavilion tu pon beli hari selasa bawak balik JB
sampai umah makan alamak sedap menyesal tak beli banyak-banyak see
macam mana nak diet cupcake nak beli banyak uwaaaa :(
masa aku pi la senza yayaz lagik best tengah pilih-pilih tetiba yayaz cakap

" Yayaz kecik lagi tak boleh nak pakai"

aku pon tergamam lepas tu selumber katak ajek aku cakap dengan yayaz
aku kata lah kat yayaz yang yayaz mana boleh pakai yayaz kan boboy
nie cuma untuk gegirl ajek ngeh ngeh ngeh aku story dengan mum
berdekah semua ketawa yayaz ada ajek lawak yang nak di buatnya
yang paling hampeh semua beli sticky asyik mengigit sweet ajek jangan cakap
yang besaq si kenit 2 ketul tu pon sama jugak geget-geget sweet
nasib baik de tenet maka si kenit 2 ketul tu masing-masing dengan ipad
bukak youtube dengar lagu joget-joget lepas tu bukak youtube tengok mickey lah
ada ajek yang paling penting yang ada fesbok semua duduk satu corner dengan
iphone masing-masing ngah ngah ngah ngah
sempat jugak aku beli bag tu sepatutnya letak lappy tapi aku beli untuk letak
make up yihaaa aku ingat nak carik bag 2 in 1 tu tapi tak jumpa lagi plak
aku tak mencari betol-betol malas seyy nak mencarik busy dengan 2 babies
tu pon gasak korang berdua lah nak bikin apa sis siap ajar kat yayaz ajaran
sesat kata yang orang tengah swim tu tortoise aku tak taw menahu
yayaz kata tortoise aku tengok aku lah yang tu orang lah not tortoise
yayaz mau swim memang tak bawak baju swim pon malas ahh dah ler
aku nie tak reti nak swim nanti lah yayaz kita swim ajek kat kolam fish
rumah ehh swim dengan fish-fish koi tu semua miahahahha......

psst aku ingat mau cut hair lah ingat nak cut sampai paras bahu lah
dah panjang sayang memang sayang nak potong tak pon ingat nak trim
kasi nipiskan sedikit lah maybe tak potong kot just trim ajek kasi nipis
lepas tu potong yang mana rambut rosak ajek lama sungguh tidak aku
membelai kasi treatment kat rambut ku dah kasar sejak aku tukar
shampoo kekonon nak guna anti-kelimumur sebab bau wangi sekali amek
rambut jahanam so nak kena use condition rambut untuk kasi halus mulus
alahaiii payah sungguh tak pon just buat treatment ajek lah untuk kasi
halus mulussss.....

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!