♥ Kekal atau Tukar ♥


Ingat tak aritu tergedik-gedik aku story pasal u mobile nie???
aritu ada lah satu kejadian yang berlaku masa tu aku belom bertukar celcom
masih kekal si hotlink hampeh itu masa tu celcom naik taraf perkhidmatan
call luar memang tak boleh hampeh time-time emergency boleh plak
celcom naik taraf perkhidmatan then try godeh-godeh u mobile untuk call
masa tu jugak lah u mobile bikin masalah tak boleh call luar grrr punya lah
sakit hati and now aku dah start pakai celcom bersama u mobile bila dah jadi
kes seperti itu baru aku terfikir ehh now aku dah use celcom so bila
celcom problem u mobile akan ikut serta kalau apa-apa emergency macam mana
sebab tu aku dah fikir macam nak kembali semula dengan DiGi dulu aku
sekeluarga use DiGi kawan-kawan semua use hotlink masa tu tak pedulik
tetap maintain dengan DiGi walaupon menyirap bila malam raya and malam
new year pasti tak boleh nak top up selalu macam gituk sebab bila time nak
raya jek baru top up apa boleh buat tak de sapa nak call main sms
tu yang selalu menyirap ajek darah sakit betol hati nie gedik plak nak kembali
semula dengan DiGi lagi plak malam-malam raya tak de dah buat hal happy aper
dah tengok data plan sis kata DiGi easy prepaid lagik okey tapi yang DiGi easy
prepaid nie best untuk yang suker mengayut coz call free everday dari 12 am-6 pm
itu pon kena aktifkan buddyz tolak hari-hari rm1 so kalau tak aktifkan tak kena tolak
dulu aku beli u mobile pasal hotlink hampeh aku buat hal call luar tak boleh
orang call tak boleh lepas tu yang menyakitkan hati bila credit dah low call
mum sekejap ajek kena rm0.18 selalu boleh dapat rm0.09 itu pon kekadang
lama giler cakap okey u mobile memang murah bila call top up pon boleh
carik kat 7E or mana-mana yang ada jual huhuhu....!!!
karang ari jumaat nie lah baru aku pergi beli kat Giant sapa nak teman aku ek..???

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!