♥ Impian Jadi Realiti ♥


Alhamdulilah berjaya jugak aku beli lens color PINK.. *golek-golek montot*
raya tahun lepas blincon kalau tak silap kuarkan BB pertama di Malaysia
color pink aku dah kata mau beli untuk pakai raya then mum kata nanti
jadi mata macam rabbit baru taw miahahhahaha masa tu ku tetapkan azam
mau jugak beli survey kat jusco tak ade coz power + silau yang selalu aku
use tu tak ada frust menongeng tengok pon meleleh ayak liuq tengok
sekali aritu aku tanya lah freshkon sekotak berapa then ada promotion
2 box rm100 terus rasa mau lompat-lompat coz aku kalau beli lens memang
kena beli 2 box sebab power kanan and kiri lain *grrr frust seyy*
so tadi aku tanya kat kedai daddy muka pelik bila aku tanya pink hahaha
dari dulu daddy kata merepek jek pakai lens pink abis nak buat macam mana
anak gegerlnya menggila pink sampai lens pon nak pink huhuhuhu
so tadi bila promoter tu kata ada Ya Allah haiiishhh gombira sangat sangat
benda yang dah lama ku idamkan ini menjadi kenyataan tapi kan apa yang
aku perasan bila pakai lens freshlook lelama mata aku jadik kering and
kabur ingat sekali dua tapi berkali-kali try berkali-kali jadi seperti itu
nie nak try freshkon harap-harap always selesa lah daddy pon dah kata
jangan pakai lens lelama limit pon 8 jam jek aku lebih dari 8 jam memang
mata tak selesa dari zaman sekolah sampai sekarang grrr sabo ajek lah
tapi color pink tu just nice tak terlalu bright just light ajek and yang ini
boleh besarkan mata hitam ku sedikit huhuhu sedikit sahaja
aku nak pakai tyme birthday ku nanti tapi aku taw tyme birthday ku nanti
akan berlaku sesuatu yang sangat mengecewakan aku tapi aku harap agar
Allah sudi untuk tabahkan hati aku kuatkan iman ku yang makin hari
tahap kesabaran aku betol-betol makin berkurangan Ya Allah jangan lah
aku lakukan sesuatu di luar kawasan minda ku dan tidak mengecewakan
mum dah terlalu-lalu banyak hati mum yang telah aku guriskan tak terampun
rasa segala dosa-dosa ku :(

pssst kalau solution contact lens dah expired kan tapi kalau still pakai ada problem
pada mata tak...??? coz next month solution aku dah habis masalahnya aku belom
bukak pon lagi solution tu... menyesal plak tadi tak bertanya masa beli lens.....

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!